קבלן ערבי ישראלי חשוד כי העלים הכנסות במיליונים

המשטרה עצרה קבלן ערבי ישראלי תושב שכונת א-טור שהעלים כ-12 מיליון שקלים ממס הכנסה. חוקרי מס הכנסה ערכו ביקורים באתר בניה בנתניה ותחקרו ספקים (בארץ)

קבלן. אילוסטרציה (צילום: יוסי זמיר פלאש 90)

המשטרה עצרה ערבי ישראלי תושב שכונת א-טור בירושלים בחשד שהעלים הכנסות של כ-12 מיליון שקלים. החשוד נעצר בעקבות חקירה של מס הכנסה ירושלים והדרום ומע"מ ירושלים.

בבקשת המעצר נגד החשוד, פייסל חרוב, הבעלים של חברת "נ.ד.א.א" העוסקת בבנייה, נאמר כי הוא חשוד שעשה שימוש בחשבוניות פיקטיביות בספרי החשבונות ומקזז מס תשומות במיליוני שקלים.

בכדי לאמת את החשדות, פקידי מס הכנסה גבו עדויות מקבלני משנה הרשומים בספריו, מהן עלה כי הם כלל לא מכירים את חרוב, וכי החשבוניות שלהם המופיעות בספריו מזויפות וכוזבות. הקבלנים העידו כי כלל לא ביצעו את העבודה בגינה סופקה החשבונית ולא סיפקו עובדים לפעילות המתוארת.

בחקירתו טען חרוב כי אותם קבלנים ביצעו עבורו את העבודות והוא אף שילם עליהם. עוד עלה בחקירה כי הקבלן הערבי מבצע עבודות לכאורה באתר בניה בנתניה, חוקרי מס הכנסה ערכו ביקור באותו אתר בניה ומבדיקה מול מנהל העבודה במקום עלה כי אינו מכיר את החברה "נ.ד.א.א", אך מכיר את חרוב בכקבלן משנה המעסיק פועלים באתר.

עובדים במקום אף טענו כי הם עובדיו של חרוב, אך מדיווחיו למס הכנסה עלה כי אינו מעסיק עובדים והחשד שעלה בפני החוקרים הוא כי חרוב עשה שימוש בחשבוניות בכדי להסוות את העסקת העובדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר