ניצול הטבח במומביי

כמובטח: מוישי הולצברג קיבל אשרת כניסה להודו

ניצול הטבח במומביי, מוישי הולצברג, בנם של שליחי הרבי מליובאוויטש הרב גבי ורבקי הולצברג הי"ד, קיבל אשרת כניסה להודו - כפי שהבטיח לו ראש הממשלה ההודי. תיעוד (חדשות)

(צילום: כיכר השבת)

ניצול הטבח במומביי, מוישי הולצברג, בנם של שליחי הרבי מליובאוויטש הרב גבי ורבקי הולצברג הי"ד, נפגש הערב (רביעי) עם שגריר הודו בישראל, זאת בשליחותו של ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי שהבטיח להעניק אשרת כניסה חופשית להודו. השגריר העניק אשרת כניסה למוישי, וכן לסבו וסבתו הרב שמעון ויהודית רוזנברג.

לפני כחודשיים פגש מוישי את ראש ממשלת הודו במסגרת ביקורו בישראל, וסיפר לו כי הוא מתגעגע להודו. ראש הממשלה ההודי ענה לילד: "מדינתי פתוחה לפניך", ונתניהו הזמין את מוישי ללוותו בביקורו העתידי בהודו.

מוישי הולצברג עם ראש ממשלת הודו, לפני כחודשיים (צילום: לע"מ)

סבו של מוישי התראיין קודם אותה פגישה ואמר: "מאוד יפה מצידם שהם זוכרים את מוישי ואת האירוע, בתוך ביקור של שלושה ימים בשביל הקשרים העסקיים והביטחוניים עם ישראל".

"מרגש אותנו שהוא, כראש ממשלה של מיליארד וחצי בני אדם, ראה לנכון לפגוש את מוישי. זה גם מראה שגם העם ההודי בעד עם ישראל ומדינת ישראל", אמר אז בראיון. כאמור, היום קיבל מוישי הולצברג אשרת כניסה חופשית להודו, כמובטח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר