כוס בראש

תייר מצרי תקף צעיר יהודי שטייל בליטא

צעיר ישראלי אלי כהן העלה בדף הפייסבוק שלו תיאור מזעזע של תקיפה אלימה שחווה בעת שטייל בליטא. צעיר מצרי ניגש אליו ושבר על ראשו כוס זכוכית וגרם לו לשבר באף (בעולם)

הצעיר הישראלי החבול (צילום: אלי כהן)

אלי כהן, סטודנט ישראלי, הותקף על ידי אזרח מצרי בעת שטייל בליטא. התקיפה הייתה חמורה ואפו של הצעיר הישראלי נשבר והוא אף נזקק למספר תפרים בראשו.

האירוע התרחש בשבוע שעבר, כהן יצא לטייל ובאחת הפינות בעיר ניגש אליו צעיר מוסלמי ושאל אותו מהיכן הוא, וכשהשיב לו שהוא מישראל ענה לו המוסלמי "אני ממצרים, אני ממדינת האויב שלך". כהן ניסה להרגיע את העניינים ואמר לו: "איננו אויבים יש בין שתי המדינות הסכם שלום, אני ביקרתי במצרים והיה לי נחמד".

כהן מתאר בדף הפייסבוק שלו את התקרית וכותב כי המצרי לא הרפה ממנו וענה לו: "שירתת בצבא? אתה חושב שישראל שייכת ליהודים או לפלסטינים?", הישראלי ניסה להתחמק ולעזוב את האזור אך המצרי לא הרפה וענה לו: "אין דבר כזה ישראל, יש רק פלסטין. אתם כובשים את האדמה שלה".

בשלב זה החל המצרי להכות את הצעיר היהודי ואליו הצטרף חבר נוסף שהיה שם, "המצרי היכה אותי בפני ושבר לי כוס זכוכית על הראש, מאבטח שהיה במקום הצליח לעצור את שטף האלימות, פוניתי לחדר מיון שם תפרו לי את הפצעים ואובחן שבר באפי", תיאר הצעיר את השתלשלות הדברים.

בתום התיאור בדף הפייסבוק שלו כתב כהן: "שנאת יהודים חיה ונושמת בעולם כפי שלמדתי על בשרי בלילה כאשר תקפו אותי רק בגלל שאני ישראלי ויהודי".

הפציעה בראש (צילום: אלי כהן)
הדם נזל לי על הפנים (צילום: אלי כהן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר