בביתו של ערבי בירושלים: נתפס אקדח טעון

המשטרה תפסה אקדח FN עם מחסנית תחמושת בביתו של ערבי ישראלי תושב מזרח ירושלים. החשוד נעצר וקשר עצמו לכלי הנשק. במהלך היום יובא לדיון בהארכת מעצרו (בארץ)

האקדח שנתפס אצל הערבי (צילום: דוברות המשטרה )

המשטרה עצרה הלילה (חמישי) ערבי ישראלי תושב מזרח ירושלים (44) וברשתו נמצא אקדח מסוג FN ותחמושת רבה. כלי הנשק נמצא מוסלק בביתו של החשוד.

החשוד הובא לחקירה ביחידה המרכזית בירושלים בחשד להחזקת אמצעי לחימה, במהלכה נקשר למיוחס לו. במהלך היום יובא בפני שופט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

ממשטרת ישראל נמסר כי "הפעילות לתפיסת אמצעי הלחימה נעשתה במסגרת מאבקה העיקש של המשטרה באמצעי הלחימה הבלתי חוקיים, משטרת ישראל ממשיכה כל העת בפעילות יזומה וממוקדת לאיתור ותפיסת כלי נשק ואמצעי לחימה במסגרת מאבקה בפשיעה האלימה, מניעת הגעת אמצעי לחימה לידיהם של פעילי טרור ותוך מתן דגש לתופעת השימוש בנשק המוכוון לא אחת גם לסכסוכים פנימיים בקרב תושבי מזרח ירושלים".

עוד נאמר בהודעת המשטרה כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור ותפיסת כלי נשק ואמצעי לחימה כאחד מהיעדים המרכזים במסגרת תכניתה להעמקת מתן השירות לאזרח הנורמטיבי, הגברת הביטחון ומניעת הגעת אמצעי לחימה לידיהם של פעילי טרור לצד צמצום ומניעת האלימות בקרב תושבי מזרח ירושלים וכפרי העוטף ובמטרה להקנות לתושבים אורח חיים שגרתי ובטוח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר