בראשון: טקס הנצחה ללוחם יוסי קירמה ז"ל שנפל בהיתקלות עם מחבל

שנה לנפילתו של רס"מ יוסי קירמה הי"ד, לוחם יס"מ שנפל בהתקלות עם מחבלים בירושלים, בחרה משפחתו להנציח את זכרו באמצעות אנדרטה חדשה במבשרת ציון (חדשות, בארץ)

יוסי קירמה הי"ד (צילום: ארכיון)

במסגרת ציון שנה לנפילתו של רס"מ יוסי קירמה הי"ד, לוחם יס"מ האופנועים שנפל בהתקלות עם מחבלים בירושלים, בחרה משפחתו להנציח את זכרו באמצעות אנדרטה בכיכר הסמוכה לשכונת "מוצא הקטנה" ביישוב מבשרת ציון.

כזכור, בתשיעי לאוקטובר 2016, התקבלו דיווחים בקשר המשטרתי על אירוע ירי סמוך לתחנת הרכבת בגבעת התחמושת בירושלים, בו נרצחה הגב' לבנה מליחי ז"ל. רס"מ יוסי החל במרדף אחר רכבו של המחבל, תוך חתירה למגע באומץ לב וגבורה דהר עם האופנוע הישר לנקודה בה העריך שהחשוד נמצא.

הוא איתר את המיקום המדויק של המחבל, אך במהלך קרב יריות בין המחבל ליוסי נורה יוסי שלוש יריות קטלניות ונפל מהאופנוע אל מותו. יוסי קירמה ז"ל היה בן עשרים ותשע בנפלו והותיר אחריו אישה, הורים ושני אחים. הוא הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בהר הרצל, ירושלים.

האנדרטה שהוקמה במבשרת ציון תמחיש את החלל שהותיר לאחר נפילתו, ואת הדמות הנערצת והדגולה שהיה בחייו. במדרכה הסמוכה לכיכר, ליד עץ ערבה בוכייה, יוצב גלעד וספסל ישיבה לטובת תושבי היישוב.

הטקס ייערך ביום ראשון הקרוב בשעה 16:30, ברחבת הכורכר בסמוך ל"קניון מבשרת". בין המשתפחם: השר לביטחון פנים גלעד ארדן, המפכ"ל רב-ניצב רוני אלשיך, מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי, מפקד מרחב ציון תנ"צ אליהו כזרי, מפקד תחנת הראל סנ"צ שי נחמן, ראש מועצת מבשרת ציון יורם שמעון.

הכנס כאמור יחל בשעה 16:30, אז תיערך התכנסות ברחבת הטקס, בשעה 17:00 יתקיים טקס הסרת הלוט באנדרטה ולאחר מכן בשעה 17:30יתקיים טקס לזכרו של רס"מ יוסי קירמה הי"ד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר