התחייבות העיתונאי נגמרה בהתנצלות

שבוע אחרי שאהרון גרנות איים לתבוע את הרב מלמד אם לא יתנצל על דברים שכתב עליו, הוא והרב מלמד מתנצלים יחד (עיתונות, בכיכר)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

לפני שבועיים פרסם העיתונאי אהרון גרנות כתבה ב'משפחה' על ישיבות ההסדר ובתוכם על ישיבת 'הר ברכה' של הרב אליעזר מלמד.

שבוע אחרי, תקף הרב מלמד את הכתבה, במדורו השבועי 'רביבים' בעיתון הימין 'בשבע'. "חלק מהדברים מנוסח כדוגמת ראיון, כאשר התשובות נלקחו ממה שכתבתי באתר ערוץ 7, ועוד כמה שאלות שהשבתי עליהן בדוא"ל", כתב הרב מלמד.

"הכתבה הייתה רצופת טעויות ואי דיוקים חמורים, חלקם אולי במגמה למעט בכבודן של ישיבת ההסדר ורבנים מהזרם ה'לא נכון'. וכיוון שגם לציטוטים ממני נוספו משפטים שלא נאמרו, ויש להם השלכות הלכתיות, הנני מוכרח למסור מודעה שאין לסמוך על מה שנכתב שם".

גרנות לא נשאר חייב. בפורום 'בחדרי חרדים' הוא פרסם תגובה ואיום בצידה. "עלי לקבוע בצער רב ויגון קודר כי דברי הרב אליעזר מלמד רחוקים מלהיות מדוייקים. מאחר ואני לא רוצה לחשוד בראש ישיבה ורב ישוב מכובד שהדברים נעשו בכוונה תחילה אומר כי יתכן שהדברים נובעים מחוסר הבנה, אולם הבהרתי לרב מלמד שאם לא תבוא התנצלות מצידו בשבוע הבא במדורו, אתבע אותו לדין תורה וכך אני מתכוון לעשות. חבל שכך קרה מעודי לא התעמתתי עם רב וראש ישיבה ואני עושה זאת אחרי התיעצויות עם מורי ורבותי".

חיכינו להתנצלות של הרב מלמד, אבל מצאנו התנצלות משותפת של השניים. גרנות - ב'משפחה', הרב מלמד - ב'בשבע'.

וכך נכתב ב'משפחה' שיצא-לאור היום (חמישי): "בראיון עם ראש ישיבת הר ברכה הרב אליעזר מלמד, יוחס לו בטעות משפט המתייחס לשירת נשים. בפועל המשפט נאמר על ידי רב אחר שרואיין אף הוא לכתבה. יובהר עוד כי ישיבת בית אל אינה ישיבת הסדר אלא ישיבה גבוהה. הרב מלמד ביקש להדגיש כי תלמידיו לא פינו את הישוב חומש בעיצומה של השבת, אלא סירבו פקודה ואף הלכו לכלא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר