בסיור בדרום ת"א

נתניהו: "זכותה של ישראל להוציא את המסתננים"

"אני מכבד את בג"ץ גם כשאני לא מסכים עם ההחלטות. אז או שנשנה את החקיקה או שנשנה את ההסכמים שעמלתי עליהם", הבטיח נתניהו לתושבי דרום תל אביב בעקבות החלטת בג"ץ ביחס למסתננים (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו בסיור (צילום: Miriam Alster/Flash90)

שלושה ימים אחרי החלטת בית המשפט העליון בנושא המסתננים, הגיע היום (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור בשכונת נווה שאנן בדרום תל אביב, שם הוא חנך תחנת שיטור חדשה, קיבל תדרוך ממשטרה ונפגש עם התושבים.

תושבי השכונה קיבלו אותו באהדה רבה, ושמעו את דבריו כי "אנחנו במשימה להחזיר את דרום תל אביב לישראל". בביקורו הוא הציג את תוכניתו לפעול נגד בעיית ההסתננות לישראל ואמר: "יש לנו מדיניות מאוד ברורה, אנחנו עוסקים במסתננים בלתי חוקיים וזו זכותה של ישראל להוציא אותם".

הוא הוסיף: "באתי לשמוע את התושבים ומה שאני שומע זה כאב ומצוקה. ביום ראשון הממשלה תקבל סקירה מקיפה בנושא המסתננים וכתוקם ועדת שרים בראשותי שתכנס שולחן עגול, בהשתתפות גורמים שונים כולל תושבי דרום תל אביב, ותעקוב בכל חודש אחרי הפעולות בנושא.

ראש הממשלה הבטיח לתושבים, כי "יחד עם השר לביטחון פנים ושרת התרבות (שהתלוו אליו לסיור) נעשה אכיפה הרבה יותר חזקה מול המעסיקים והמסתננים הבלתי חוקיים".

"אני מכבד את בג"ץ גם כשאני לא מסכים עם ההחלטות. או שנשנה את החקיקה או שנשנה את ההסכמים שעמלתי עליהם", הגיב נתניהו לקריאות התושבים כי יש לפעול גם נגד בג"ץ.

כזכור, על פי החלטת ביהמ"ש העליון השבוע, המדינה לא תוכל לכלוא ללא הגבלת זמן את המסתננים מסודן ואריתריאה המסרבים לעזוב מרצונם למדינה אפריקנית שלישית, ובכך למעשה יתאפשר להם להישאר בישראל - מה שעורר את מחאתם של תושבי דרום תל אביב – שם מתגוררים עשרות אלפי מסתננים שנכנסו לארץ בעשור האחרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר