"ארץ ישראל, בית"

נתניהו לתלמידים: "זאת הארץ שלנו, תזכרו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח את שנת הלימודים החדשה בחריש יחד עם שר החינוך נפתלי בנט. נתניהו העביר לילדים מסר ציוני ולאחר מכן שוחח עם התלמידים • תיעוד (חדשות)

(צילום: אבי אוחיון, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח הבוקר (שישי) את שנת הלימודים החדשה בבית החינוך הממלכתי בחריש יחד עם שר החינוך נפתלי בנט.

"שלום כיתה א', שלום לכם, וגם כיתה ב', וג', וד'", אמר ראש הממשלה, "ביום הזה, בחריש הנבנית במהירות עצומה, שאנחנו מחויבים להפוך אותה לעיר, קודם של חמישים אלף איש ואחר כך של מאה אלף איש ולעזור לה להתפתח. היא משקפת את התנופה שיש במדינת ישראל, זה לא מלים, אתם יוצאים החוצה, מה אתם רואים? בנייה. אתם רואים מנופים, אתם רואים כבישים, אתם רואים שדרות רחבות, אתם רואים קולונדות, אז לא היו קניונים, היו קולונדות, זה עמודים עם חנויות, כמו שהיה פעם כשאנחנו גדלנו. היו חנויות, היו הולכים ברחובות, משחקים, חיים תוססים, זה מה שיש כאן בחריש וזה יהיה עוד יותר ויש לכם עיר נהדרת עם עתיד נפלא".

נתניהו הוסיף ואמר כי "עכשיו, כיוון שאנחנו ביום הראשון של הלימודים אני רוצה שתמיד תזכרו את האל"ף-בי"ת. האל"ף זאת הארץ. הארץ הזאת היא הארץ שלכם, זה האל"ף. הבי"ת, המדינה הזאת, מדינת ישראל היא הבית שלכם, זה הבי"ת. זאת הארץ שלנו, זו המדינה שלנו, הבית שלנו, תמיד תזכרו את זה.

"אני יודע שרבים מכם באתם מחלקים שונים של הארץ הזאת, אבל אתם תלמדו בבית הספר שהעם היהודי, העם שלנו, לא הייתה לו ארץ ולא הייתה לו מדינה, לא היה לנו בית, היינו מפוזרים וחזרנו הנה, זה ההורים של ההורים שלכם, אולי ההורים של ההורים של ההורים שלכם, אבל חזרנו הנה, התקבצנו בארץ הזאת, זאת הארץ שלכם, זאת המדינה שלכם, זה הבית שלכם וזה בית הספר שלכם. תלמדו טוב, הכי חשוב ללמוד טוב. ללמוד, ללמוד, ללמוד, ללמוד ואחר כך לעשות, אבל הכי חשוב – למדו והצליחו. עלו והצליחו. שנה טובה לכם! בהצלחה!".

ראש הממשלה ושר החינוך נכנסו לשיעור בכיתה א' ושוחחו עם התלמידים ששאלו אותם שאלות. הילדים שאלו את ראש הממשלה למה הם עם עניבות. ראש הממשלה ענה להם כי זאת התלבושת האחידה של בית הספר.

לאחר מכן ראש הממשלה העביר להם שיעור קצר וכתב על הלוח את האותיות של המילים "ארץ ישראל, בית".

בתום האירוע עם התלמידים, ראש הממשלה קיים דיון להמשך פיתוח העיר "חריש" בהשתתפות השר נפתלי בנט, ראש המועצה יצחק קשת, מנהלי מחוזות בינוי ושיכון, פנים וחינוך, מנכ"ל העירייה וחברי מועצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר