סביב הקמת החיידר

משיכות בטלית וגז מדמיע: מהומות בתפרח

העסקן התפרחי יצחק אריאל הותקף לטענתו בשבת בבוקר על ידי בחורים מישיבת תושיה. במוצ"ש לטענת עדי ראיה, הוא התיז לעבר הבחורים גז מדמיע במקום החלה מהומה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יצחק אריאל, ארכיון (צילום: באדיבות חדשות 2)

חשיפת כיכר השבת על פתיחת התלמוד תורה של הפלג הירושלמי במושב תפרח מעוררת סערה ביישוב הדרומי כאשר המאבק החדש הופך למעורב עם מלחמה וותיקה יותר בין תלמידי הישיבה לעסקן יצחק אריאל.

העימותים בין בחורי ישיבת "תושיה" במושב תפרח לתושב המושב יצחק אריאל לא התחילו היום, כבר לפני כעשור אריאל התעמת עם רבני המושב שיצאו נגדו כמה פעמים, בעבר אף רכבו נשרף מה שגרר מעצרים חקירות וכתבי אישום.

לאחרונה הצטרף יצחק אריאל לתומכי "הפלג" והעניק להם גיבוי לפתוח במושב תפרח את סניף המוסדות שלהם בדרום, מה שהחזיר את העימותים האלימים לשטח.

החיידר החדש של "הפלג הירושלמי" יפתח במושב תפרח

הקמת חיידר המזוהה עם 'הפלג' - מעוררת סערה בדרום

אמנם עצם פתיחת התלמוד תורה החדש לא גררה מהומות ועברה בשקט יחסי, אולם בשבת האחרונה התפתחה לפתע מהומה בבית הכנסת של המושב, יצחק אריאל רכש עליה לתורה, בחורים שהתפללו באותו המניין משכו לו את הטלית מה שגרר דחיפות ועימותים בעיצומה של התפילה.

עם צאת השבת הגיע אריאל לטענת עדי ראיה עם גז מדמיע והבחורים שהתנכלו לו ספגו ממנו גז מדמיע. בתגובה החלה אלימות קשה בין אריאל לבחורים.

תושב המושב טען ל'כיכר השבת': "יצחק אריאל רוצה להפוך את המאבק האישי שלו בראשי המושב ורבני הישיבה למאבק בין 'עץ' לג' מה שלא נכון, אריאל מנצל את המאבקים שלו ומערב אותם עם הקמת החיידר החדש, חבל שאנשי הפלג הירושלמי נותנים לו את האפשרות להשתמש בהם למאבקיו האישיים, הוא השתולל בצאת השבת וצילם בחורים והתיז גז מדמיע כמו אחרון הבריונים".

מנגד מקורבי אריאל טוענים, שהבחורים הם אלו שהתנכלו לעסקן הוותיק ובכוונתו להגיש כבר בקרוב תלונה למשטרה על ניסיונות הפגיעה בו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר