אם ובתה גנבו טלפון סלולרי ונתפסו "על חם"

תגובה מהירה של משטרת ישראל, הביאה להשבת מכשיר הטלפון הסלולרי זמן קצר לאחר גניבתו על ידי אם וביתה - כשהן מנסות להשליך את הטלפון אל בין השיחים (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

דיווח אותו קיבל שוטר הסיור בעת שביצע משימת סיור רגלי בעיר שדרות והעברתו לידיעת השוטרים והבלשים שפרוסים ברחבי העיר, הביא למעצרם של אם וביתה בחשד לגניבת מכשיר סלולארי זמן קצר לפני כן. בעת תשאולן על ידי הבלשים, השליכה האם את המכשיר לעבר השיחים. בסיום חקירתם במשטרה הן שוחררו.

האירוע קרה ביום שישי האחרון במסגרת פריסת כוחות שיטור רבים ברחבי העיר שדרות, נגשה עובדת חנות במרכז המסחרי בעיר ודיווחה לשוטר כי לפני זמן קצר נגנב מרשותה מכשיר טלפון סלולארי על ידי שתי נשים שהיו בחנות. השוטר העביר מיד את תיאורן של השתיים לידיעת חבריו במשמרת ואלו החלו בסריקות ברחבי העיר.

תוך זמן קצר אותרו שתי אלו מהלכות יחדיו. בלשי המשטרה שאיתרו אותן החלו בתשאולן אז התברר כי מדובר באם, 71, וביתה, 50. במהלך השיחה עם הבלשים השליכה האם את המכשיר לעבר השיחים בציפייה כי הבלשים לא יבחינו בכך. שתי החשודות הועברו לחקירה בתחנת המשטרה הסמוכה שבמהלכן הודו בחשד המיוחס להן. בסיום החקירה הן שוחררו והמכשיר הגנוב הושב לבעליו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר