מזרקות של כסף

אתרי התיירות שמושכים כסף ותיירים

האגדה מבטיחה, שאדם שמשליך מטבע למזרקה העתיקה ברומא יבקר שוב בבירת האימפריה הרומית. הנה רשימת האתרים שמושכים תיירים ומטבעות (תיירות)

מזרקת דיסני. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

עליתם לאוטובוס וקיבלתם עודף של כמה מטבעות שמכבידות על הכיס שלכם, קניתם מזכרת למשפחה והעודף מצלצל לכם בכל צעד ושעל. אם גם לכם יש יותר מדי ברזלים בכיס ואתם רוצים להיות חלק מתעשייה של מיליונים, תציצו ברשימת האתרים שמושכים תיירים ומטבעות.

פונטנה די טרווי, רומא

האגדה מבטיחה, שאדם שמשליך מטבע למזרקה העתיקה ברומא יבקר שוב בבירת האימפריה הרומית. המזרקה הזו היא אחת מאתרי התיירות המרכזיים בעיר. הכסף במזרקה זו נאסף מדי יום ע"י עובדי העירייה ומכניס בממוצע 3,200 דולר בכל איסוף. בכסף משתמשת העירייה למימון הוסטלים לחולים ולחלוקת מזון לעניים.

פונטנה די טרווי, רומא (שאטרסטוק)

בשנים האחרונות הוגברו המאמצים למנוע גניבות לאחר שלפני שלוש שנים, תוכנית טלוויזיה מקומית הראתה שלושה גברים מטאטאים את המטבעות. כמו כן התגלה כי מישהו היה אוסף לא פחות מאלף דולר ליום מהמזרקה בעזרת מוט מגנטי.

המזרקה לזכר נספי מגדל התאומים, ניו יורק

המזרקה שנבנתה לאחר אסון התאומים אגרה מידי חודש כ2500$ שנאספו לטובת פרויקטים חברתיים. אלא שמ2014 אסרה העירייה להשליך חפצים למזרקה ובתוכם מטבעות.

מזרקת מלון בלאג'יו, לאס וגאס

בלב ואגס הוקם אגם מלאכותי ובתוכו מזרקה יוקרתית המושכת אלפי תיירים בחודש שמשליכים את הכסף שנותר להם מהבילויים בעיר, לפני מספר שנים נאספו 12,000$ שנחו להם בקרקעית האגם והועברו אחר כבוד לבתי החולים בעיר.

מזרקת מלון בלאג'יו, לאס וגאס (שאטרסטוק)

מזרקת Rainforest Cafe, ארה"ב

את המזרקה הזאת הקימה רשת בתי הקפה האמריקאית ריינפורסט הידועה בעיצוב הפנים היצירתי שלה. מזרקות בתי הקפה הניבו למעלה מ-50 אלף דולר במשך שנתיים שהועברו לפרויקטים להגנת הסביבה.

מזרקות דיסני

ברחבי פארק השעשועים דיסני לנד פזורים מספר מזרקות ואת ההכנסות מהמזרקות מעבירה ההנהלה למטרות צדקה. ב-2014 הפתיעה חברת דיסני עמותה למען ילדי אומנה בפלורידה עם תרומה של 18 אלף דולר.

מזרקת דיסני (שאטרסטוק)

מזרקת בקינגהאם, שיקגו

המזרקה הזאת היא אחת מהמפורסמות והגדולות בעולם, אך מבחינת ביזנעס היא קטנה ביותר. הסכום שמצליחים לאסוף ממנה בשנה אינו עובר את ה200$

מזרקת בקינגהאם, שיקגו (שאטרסטוק)

בראינט פארק, ניו יורק

בחודשים הקרובים למרץ נאספים במזרקה כ2000$ ע"י עובדי העירייה שמעידים כי בחודשים ינואר - אוקטובר העבודה דלה ובקושי מצליחים לאסוף משהו

בראינט פארק ניו יורק (שאטרסטוק)

מול אוף אמריקה, מינסוטה

יצאתם ממסע קניות מופרע בקניון ועדיין נשאר לכם כסף? זה המקום בשבילכם.מסתבר שבכל חודש נאספים 2,000 דולר מהמזרקה במקום. הכסף נתרם למטרות צדקה שונות – אם יש לכם עמותה שזקוקה לסיוע קחו בחשבון שעמותות יכולות להגיש בקשה לקבלת תרומה מכספי המזרקה באתר Mall of America.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר