המחדל החמור

דרושים מלווים: משבר ההסעות של ילדי החינוך המיוחד בבני ברק - נמשך

לאחר המחדל החמור שנחשף אתמול בארגון ההסעות לילדי החינוך המיוחד בבני ברק, בשעות הערב הודיעו בלשכת זייברט כי כל הילדים שובצו בהסעות בתקווה לסיום המשבר (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ג באלול תשע"ז | 04.09.17
הטלפונים להורים בלשכת זייברט, אמש (באדיבות המצלם)

במהלך שעות הערב והלילה עמלו בלשכת ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט לפתור את מחדל ההסעות לתלמידי החינוך המיוחד זאת במטרה שהבוקר (שני) יגיעו הילדים כולם אל מוסדות החינוך ויפתחו בצורה סדירה את שנת הלימודים.

גורמים בעירייה טענו כי ייתכנו שיבושים כאלו ואחרים בעיקר בשל קרטל ההסעות שיצר בעייה אולם הם מביעים את תקוותם כי לאחר המאמצים הרבים שהשקיעו הרי שלהערכתם המשבר בגדול נפתר והילדים יזכו להסעות מסודרות.

העיתונאי אבי מימרן שפעל במהלך יום האתמול לצד ארגוני החסד איחוד הצלה וידידים לסייע במציאת פתרון למצוקת ההסעות פרסם הודעה בה הוא מדגיש כי "אחרי יום ארוך שבו לשכת ראש העיר חנוך זייברט עבדה במרץ על שיבוץ ההסעות, נמסר כרגע כי כל הילדים משובצים. חלקכם קיבלתם הודעה כזו, וחלקכם לא".

"בבוקר תוכלו להתקשר ל: 073-373-5372 או ללשכת ראש העיר: 035776542/8 שתהיה מאויישת מהשעה 7:00 כדי לברר אודות ההסעה של ילדכם", לשון בהודעה.

מימרן מדגיש בהודעתו כי "נדרשת סבלנות, והבנה. במידה ולא השגתם/עודכנתם לגבי ההסעה, עד השעה 9:00 חייגו לארגון ידידים 0533131310 שממתין עם נהגים מתנדבים להסיע את הילדים".

הורים שניסו הבוקר להתקשר למספרי הטלפון שצויינו טענו כי מספר אחד מנותק ובשני לא עונים. בעירייה מתעקשים כי הכל יעבוד ורק מבקשים מעט סבלנות.

אלא שהבטחות לחוד ומציאות לחוד. מתברר כי בעוד החברה עמדה בהתחייבות וארגנה הסעות עבור הילדים, נוצר מחסור חמור במלווים - שבאחריות העירייה מה שמונע את קיום ההסעות.

בהודעה שהופצה נאמר: "אם את/ה פנויים הבוקר לשעת מצווה יקרה וחשובה, בואו והצטרפו לליווי ילדי החינוך המיוחד. ההסעות מחכות למלווים כדי לצאת לדרך ולאסוף את הילדים לבית הספר. בואו נסייע להורים המשוועים לעזרה. התקשרו עכשיו ל-054-841-4144".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר