הסגרה עצמית

המשטרה: נעצר חשוד בהצתת בובת חייל בל"ג בעומר

המשטרה הודיעה הבוקר כי דוד קרויס, שהסגיר עצמו לידיה, חשוד בהצתת בובת החייל בל"ג בעומר במאה שערים • בני משפחתו טוענים: בכל ל"ג בעומר הוא שהה במירון (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דוד קרוס בבית המשפט, היום (תמונות: Yonatan Sindel/Flash90)

דוד קרויס, בנו של יואליש קרויס ממאה שערים שהסגיר עצמו אתמול (ראשון) למשטרה, חשוד בהצתת בובת החייל במדורת ל"ג בעומר האחרון, כך לפי דוברות המשטרה. בני משפחתו טוענים כי בכל ל"ג בעומר הוא שהה במירון ולא היה בירושלים.

היום הוארך בעוד יומיים מעצרו של קרויס הצעיר בבית המשפט בירושלים, שנענה בכך לבקשת נציג המשטרה בדיון שנערך בנידון.

תחילה נראה היה כי ההסגרה העצמית של קרויס נעשתה על רקע החשד כי הוא מעורב בהפרעה לכוחות המשטרה, בעת שאלו פשטו לאחרונה על 'מרכז ההצלה' - הגוף הלוחמני של הקנאים בגיוס החרדים לצה"ל - וכך אכן גם נמסר מטעם פרקליטיו, אך כאמור הבוקר הוא נקשר ע"י המשטרה לאירוע הצתת הבובה.

שריפת בובת החייל החרדי (צילום: חיים גולדברג)

בובת החייל החרדי נשרפת (צילום: חיים גולדברג)

כזכור, ב"כיכר השבת" נחשפה בל"ג בעומר עובדת הצתת הבובה בדמות חייל צה"ל, בתוך המדורה של קנאי השכונה.

המקרה עורר סערה רבתי, כשמכל קצוות המערכת הפוליטית נשמעו גינויים קשים למעשה, שהיווה שיא חדש בהסתה נגד החיילים החרדים הבוחרים להתגייס לשירות צבאי.

שריפת בובת החייל (צילום: חיים גולדברג)

מדוברות המשטרה נמסר: "אתמול התייצב במשטרה תושב ירושלים שכנגדו הוצא צו מעצר בגין חשד למעורבותו בהצתת בובה בדמות חייל צה"ל והשלכתה למדורת ל"ג בעומר בשכונת מאה שערים.

"מאז האירוע מתנהלת במשטרה חקירה מאומצת הן במישור הגלוי והן במישור הסמוי במסגרתה הוציא בית המשפט צו מעצר כנגד החשוד שאחריו בוצעו סריקות ופעילות נרחבת לאיתורו. אתמול התייצב החשוד במשטרה ונחקר במרחב ציון בגין מעורבותו באירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר