התיק מסתבך

פרשת הצוללות: שר לשעבר נחקר במשטרה

שר לשעבר בממשלת ישראל נחקר הבוקר במשרדי להב 433 במסגרת החשד לשחיתות בפרשת הצוללות. כמו כן, המשטרה חוקרת בשעה זו בכיר לשעבר במועצה לביטחון לאומי (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
משרדי להב 433 (צילום: יוסי זליגר - פלאש 90)

שר לשעבר בממשלת ישראל נחקר הבוקר (שני) במשרדי להב 433 במסגרת החשד לשחיתות בפרשת הצוללות. כמו כן, המשטרה חוקרת בשעה זו בכיר לשעבר במועצה לביטחון לאומי.

במשטרה הכחישו את השמועות כי שר מכהן נחקר ומסרו: "נבהיֹר כי במסגרת פרשיית 3000 הנחקרת בלהב 433 , נחקרים כעת שר לשעבר ולא שר מכהן וכן גורם בכיר לשעבר במל"ל ולא גורם מכהן".

החשד שנחקר ביחידת להב 433, הוא שמערכת השוחד הנסתרת והמשומנת נועדה במטרה לזכות במכרזי הצוללות, הספינות ומפעל האמוניה, בשלהם חתם גנור על הסכמים פיקטביים עם יועצים אסטרטגיים בסכומים של מאות אלפי שקלים, שזרמו לשרן ככספי שוחד.

כזכור, אמש נעצר מי שהיה מנהל לשכת ראש הממשלה דן שרן. על פי עדותו של עד המדינה מיקי גנור, נציג תאגיד הצוללות הגרמני 'טיסנקרופ' בישראל, הוא ביקש להבטיח את מינויו באמצעות הקשר שטיפח עם אותו בכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה - שנעצר הבוקר עם שני יועצים אסטרטגיים, מפקד חיל הים לשעבר אלוף (במיל.) אלי מרום ('צ'ייני'), אחד ממפקדי שייטת 13 לשעבר ואדם נוסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר