שמחות בית השואבה בירושלים

התקציב: 105 אלף שקל עבור האירוע אצל הגר"ש אוירבך

כך מתכוונת עיריית ירושלים לחלק את עוגת התקציב של שמחות בית השואבה • 105 אלף שקל עבור האירוע בבית כנסת הגר"א של הגר"ש אוירבך • 650 אלף שקל עבור כלל בתי הכנסת בעיר (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"ש אוירבך (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

לאחר שבשנה שעברה חשפנו את הסכום שהוקצב על ידי עיריית ירושלים לטובת "הקבלת פני רבו" בבית הגאון רבי שמואל אוירבך, מנהיג 'הפלג הירושלמי', השנה נחשף כי הסכום אף עלה ל-105 אלף שקלים לעומת כ-81 אלף שקלים בשנה שעברה.

מסמך של חברת אריאל שמפעילה אירועים עבור עיריית ירושלים, אותו אנו חושפים בפרסום ראשון ב"כיכר השבת", מפרט את עלויות עריכת שמחת בית השואבה ב"בית כנסת הגר"א" שבו ממוקמת ישיבת "מעלות התורה" של הגר"ש אוירבך.

33,300 שקלים עבור ציוד טכני, 20,000 עבור מקהלה ואמנים, 7,200 עבור פרסום וגרפיקה, 22,500 עבור במות, אבטחה, סדרנים וכו', כיבוד בעלות של כ-14 אלף שקל, הקמת סוכה - 3,000 שקל ובימוי והפקה - 2,250, המגיעים כאמור לסכום של 105 אלף שקלים.

לעומת זאת כל בתי הכנסת בירושלים יזכו לתקציב כולל בסך 650 אלף שקלים, תקציב זה אינו מפורט וטרם ידועות דרכי חלוקתו וכיצד בתי כנסת יכולים ליהנות ממנו.

יצויין כי בשנה שעברה הסכום יצא מהאגף לתרבות תורנית בוועדת פטור ממכרזים, וכעת התקציב עובר דרך חברת אריאל.

בנוסף, מבקשת חברת אריאל עבור "אירוע נשים ובנות בסוכות", סכום של 45 אלף שקלים, הכולל אולים, תזמורת והגברה, פרסום, כיבוד ושתיה, תכנית אמנותית ועוד. עבור אירועי נשים בשכונות, מבקשת החברה 115 אלף שקלים עבור זמר, תזמורת, הגברה ופרסום.

בשביל שווקי ארבעת המינים, נדרשים 75 אלף שקלים, מהם יחולקו 30 אלף שקלים ליח"צ שיווק ופרסום, 6,000 שקלים להפקה ותפעול טכני, 25 אלף שקלים לאבטחה וסדרנים, 8,000 שקלים לניקיון ואחזקה וכ-5,000 שקלים להצללה ובטיחות.

כזכור, כפי שפירסמנו אמש, חבר המועצה יוחנן וייצמן תקף בחריפות את האגף לתרבות תורנית והאשים את מנהליו כי מדובר "בגנבים ושודדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר