ערבי ישראלי פרץ לדירה בירושלים ונתפס

השוטרים עצרו ערבי ישראלי תושב ירושלים בחשד שפרץ לדירה במרכז העיר • העצור ניסה לשנות את מספר הרכב בכדי לטשטש את עקבותיו וברשותו נמצאו כלי פריצה (אקטואליה)

כלי הפריצה והכפפות (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה עצרה הלילה ערבי ישראלי תושב מזרח ירושלים שפרץ לדירה וניסה להימלט ברכבו. למוקד המשטרה הגיע דיווח על חשוד הנראה יוצא מדירה במרכז העיר ומנסה להימלט עם רכבו, כוחות של משטרה שהגיעו לאזור פתחו בסריקות לאיתור החשוד.

לאחר זמן קצר, הבחינו השוטרים ברכב החשוד כשהוא בנסיעה, החשוד שנהג ברכב לא נשמע להוראותיהם של השוטרים לעצור את רכבו וביצע עבירות תנועה חמורות. כעבור זמן קצר נעצר הרכב והחשוד נעצר.

מתחקור ראשוני עלה כי החשוד ניסה על פי החשד לפרוץ לדירה. בחיפוש שערכו השוטרים ברכבו נתפסו כפפות, כלי פריצה וכובע.

עוד עלה מבדיקת הרכב ע"י השוטרים כי החשוד 'שיבש' את מספרי לוחית הזיהוי ברכבו, ככל הנראה על מנת לטשטש ולמנוע את איתורו.

החשוד הובא לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד להתפרצות, זיוף סימני רכב וסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה. והיום, יובא להארכת מעצרו בפני בית המשפט.

ממשטרת ישראל נמסר: "כוחות משטרת ישראל פרוסים כל העת באופן נרחב במטרה לתת מענה מהר ומקצועי לכל קריאת מצוקה או קריאה לעזרה המתקבלת במוקד המשטרה, וזאת על מנת לספק לאזרח הנורמטיבי שומר החוק את הביטחון לו ראוי. תגובתם המהירה של השוטרים תוך סנכרון מקצועי בין הצוותים השונים הביא לאיתורו ומעצרו של החשוד בהתפרצות תוך זמן קצר. המשטרה תפעל למיצוי הדין עם החשוד".

הרכב שנעצר (צילום: דוברות המשטרה)
כלי הפריצה (צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר