המתיחות בקוריאה

סיאול: צפון קוריאה מתכוננת לניסוי נוסף

בדרום קוריאה סבורים שקוריאה הצפונית נערכת לניסוי נוסף בטיל בליסטי בין יבשתי, יממה לאחר הניסוי בפצצת מימן שערכה הצפון, ניסוי שעורר סערה רבה (חדשות, בעולם)

טילים בליסטים, אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

צפון קוריאה נערכת לניסוי נוסף בשיגור טיל בליסטי בין יבשתי, כך מדווח היום (שני) בכלי תקשורת בדרום קוריאה. על פי הדיווח, שר ההגנה של דרום קוריאה ערך תדרוך לחברי הפרלמנט במהלכו אמר כי בידיו סימנים ברורים לכך שצפון קוריאה מתכננת לערך מספר שידורים נוסף של טילים בליסטיים בין יבשתיים.

השר אמר לחברי צוות המשרד: "המשכנו לראות סימנים לשיגורי טילים בליסטיים אפשריים. אנחנו גם צופים שצפון קוריאה תשגר טיל בליסטי בין-יבשתי".

הכינוס נערך בעקבות הניסוי בפצצת המימן, אנשי משרד ההגנה נדרשו להגיע לבית הנבחרים כדי לענות על שאלות של מחוקקים בעקבות התמורות שחלו באזור.

על פי המסתמן נשיא הדרום מון ג'ה אין הגיע למסקנה יחד עם בכירי ממשלו שהגיע הזמן לחזק את התגובה הצבאית נגד השכנה מהצפון. בעקבות הניסוי בפצצת מימן וטענת פיונאינג כי היא הקטינה את פצצת המימן והיא יכולה להיות מורכבת על גבי טיל בליסטי בין יבשתי. התקדמות מדאיגה שעשויה אף לאיים על ארצות הברית.

דרום קוריאה הודיעה הלילה בתגובה על ירי של טיל בליסטי שביצעה ועל ירי של פצצה מתוך מטוס קרב f15 שביצעה כחלק מתמרון צבאי בתגובה לניסוי שערכה צפון קוריאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר