נכנסת להיריון במזל דגים, כדי ללדת במזל טוב

לכל אחת מאתנו הייתה תקופת נעורים בה התחלנו להתעניין באסטרולוגיה, לא? זה מתחיל בתחזיות הורוסקופ יומי בעיתונים זניחים, וניסיונות כושלים של ניחושים: "רואים עלייך שאת מזל עקרב!" יש נשים שהתקופה הזו לא עברה להן עד היום, והן לוקחות את כל העניין עוד צעד קדימה

בת אל מור | כיכר השבת |
יותר מזל משכל. גלגל המזלות.

בואו נדבר קצת אסטרולוגיה.איזה מזל את? דלי? עקרב? אריה? את מתחברת יותר למזלות מים? או שאולי זה בכלל סינית בשבילך? מה הסיכוי שלא שאלת את הדייטים שלך, או את בחיר ליבך, "איזה מזל אתה"? יש לא מעט אנשים שלא כל כך נעים להם להודות שהם מתעניינים בתחום. "אני לא מתנהלת על פי מה שכתוב בהורוסקופ, אבל אני כן מאמינה שישנן תכונות אופי שונות למזלות שונים", היא ההתחמקות הפופולארית בנושא.

יש כאלה שבאמת בורים בתחום, יש שהם ממש אובססיביים לתאריכים ומזלות, ויש את הרוב, שמודעים לסוגיית המזלות והתאמתם, אך לא מתעמקים ולא מכלכלים את צעדיהם בהתאם לכך. לאיזה חלק באוכלוסיה את משתייכת? כמה את יודעת על המזל שלך? האם תאריך הלידה של בעלך היווה תנאי כלשהו בדרך לחופה?

אלו המתעניינים בצורה יוצאת דופן בכוכבי הלכת, ישמחו לפתוח על כך בשיחה עם כל מי שירצה לשמוע. ואם התמזל מזלם, וגם בני זוגם הם מחובבי הז'אנר, יתכן שחייהם יתנהלו במידה מסוימת, גם על פי הכוכבים.

רגע, רגע' רגע- יהודים, דתיים, מאמינים בכוכבים ובאמונות הגויים?

מי לא מכיר את אמרת חז"ל המפורסמת: "אין מזל לישראל". כלומר, לא שנועדנו למזל ביש לדורי דורות, אלא שישראל נמצאים מעל המזל, ויש בכוחם לשנות כל גזירה שתהא על ידי אמונה ותפילות. המיסטיקה מעולם לא היתה רק מנת חלקם של הגויים. כך גם לגבי אסטרולוגיה. אמנם, מכנים זאת בשמות אחרים, דרכי ההתבוננות וההתייחסות למערכות הכוכבים הן שונות, והכל נכנס תחת קטגוריה רחבה, המכונה, "קבלה". (בעידן הניו אייג', המושג "קבלה" קיבל גם משמעויות נוספות, אך נניח לזה לעת עתה).

אז אחרי ש"יישבנו" את סוגית האמונה, נותרה רק שאלה אחת:

האם את ובעלך מתכננים את ההריונות שלכם בהתאם לגלגל המזלות? האם את מחשבת 9 חודשים קדימה ובודקת מה בדיוק יהיה המזל באותו זמן? להורים יש שיקולים רבים טרם שלב התכנון- סיום לימודים, מצב כלכלי, חורף, קיץ, חופשה שנתית, חגים, וכן, גם מה עתיד להיות המזל של הרך הנולד.

יש הורים שמשקיעים בכך לא מעט. הם פונים לאיש מקצוע, מקובל, נומרולוג ועוד אנשי מקצוע מהז'אנר הזה. פורסים בפניו את מפות הלידה שלהם, שמותיהם, שמות הוריהם, וכל מידע אחר שיכול לסייע. הכל, על מנת להחליט באיזה חודש מומלץ לאם ללדת, ואפילו באיזה יום בחודש.

אולי זה נשמע לחלקיכן מוזר, אבל מי שמאמין בהשפעתם של המזלות על חיינו ועל הקשרים שלנו עם הסובבים אותנו, עשוי לבחור בקפידה את בן או בת הזוג שלו, את החברים שלו, ותתפלאו, גם את העובדים שלו.

ההבנה כי ההורים מבלים עם ילדיהם שנים ארוכות, בקשר אינטנסיבי, קרוב ועמוק, גורמת לאותם מאמינים לבחור בקפידה את חודש הלידה המתוכנן, על מנת לצמצם נזקים, למנוע קצרים בתקשורת, ולזכות בהרמוניה ויחסים תקינים ככל הניתן, לפחות בכל הקשור למזל ולתאריך הלידה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית