מה גברים חושבים? השאלות שלא העזת לשאול

אחד החלומות הגדולים של כל אישה הוא- לחשוף מה עומד מאחורי השתיקות, וההמהומים כפולי המשמעות של הגבר שלה. גם מי שמספרת על הרמוניה מופלאה וחסרת עכבות בינה לבין בעלה, מתחבטת לא פעם בשאלות קיומיות כמו: "את האוכל של מי הוא אוהב, שלי או של אמא שלו?" (זוגיות)

מורן אבוטבול | כיכר השבת |
בואי נודה על האמת: אחד החלומות הגדולים של כל אישה – הוא לחשוף מה עומד מאחורי השתיקות של הגבר שלה, ההמהומים כפולי המשמעות והנחרות חסרות הפשר. גם מי שמספרת על הרמוניה מופלאה וחסרת עכבות בינה לבין בעלה, מתחבטת לא פעם ולא פעמיים בשאלות קיומיות שלא ממש יפה לשאול, כמו: "את האוכל של מי הוא אוהב יותר, שלי או של אמא שלו?"

חשבת שנעזוב אותך לבד בעניין הזה? ממש לא! אבל כדי שלא תצטרכי להרגיז את בעלך כדי להבין על מה הוא חושב כשהפרצוף שלו מרוח על הכרית, החלטנו לעשות בשבילך את העבודה. לצורך העניין לקחנו כמה בעלים בגודל טבעי, ושאלנו אותם בכנות כמה שאלות.

האמת? הופתענו...

חשבת שנעזוב אותך לבד בעניין הזה? ממש לא! אבל כדי שלא תצטרכי להרגיז את בעלך כדי להבין על מה הוא חושב כשהפרצוף שלו מרוח על הכרית, החלטנו לעשות בשבילך את העבודה. לצורך העניין לקחנו כמה בעלים בגודל טבעי, ושאלנו אותם בכנות כמה שאלות.,האמת? הופתענו... ,,מה אתה הכי שונא שאשתך עושה?,"עכשיו 6:17 יצאת מהעבודה ב-5:32 משם עד כאן לוקח 19 דקות. מילאת דלק אתמול, והקילומטראז' עלה ב-3 ק"מ נוספים. איפה היית כל הזמן הזה??",טוב, את אולי את לא עושה את זה בדיוק כך, אבל כך הוא מרגיש. לא נוח לו עם זה שאת חוקרת אותו בדיוק איפה הוא היה בשעה מסוימת, למה הוא התעכב ב-12 דקות יותר, ועם מי בדיוק הוא דיבר. בעצם, גם את לא אוהבת שעושים לך את זה, נכון? בעלך הוא לא ילד, זכותו להתעכב כי בא לו להחליף כמה מילים עם חבר, או לקפוץ שניה לתחנת דלק כדי לעשות שטיפה לרכב.,ואם זה ממש מדאיג אותך, את יכולה להרים טלפון ולבדוק שהוא בחיים.,בחייך, תני לשתות את הקפה עד הסוף...,את טורחת כל כך הרבה בשביל שהבית יהיה נקי. אף פעם לא משאירה כלי מיותר בכיור, ובטח שלא על השולחן, את עובדת על טורבו לפני שבעלך מגיע כדי שיכנס לבית נוצץ ונעים.,צר לי לבשר לך שבעלך לא ממש מעריך את המאמצים שלך בתחום הניקיון. הוא לגמרי יסלח לך אם הבית יהיה קצת פחות מאורגן (אם הוא בכלל ישים לב...), וגם אם הבית יהיה ממש מבולגן לפעמים, הוא לא יעשה מזה סיפור. אז חצי שעה לפני שהוא מגיע תעמדי מול המראה ותעני לעצמך בכנות על השאלה: "לעבודה, הייתי יוצאת כך?",אם התשובה שלילית, רוצי מהר לשים עליך איזה בגד, טפחי על הלחיים עם מברשת הסומק, לבשי חיוך אוהב ותרתיחי מים לקפה.,, את זה הוא יעריך הרבה יותר.,ועוד לא נגמרו להם התלונות: הם שונאים שלוקח לך שעתיים להתארגן, שונאים שאת בלי מצב רוח ושאת מספרת לאימא שלך על כל דבר שזז. מעדיפים שתחזרי צעד אחד לאחור עם שיגעונות הבריאות ובמיוחד שונאים שאת מתלוננת...,ואפרופו מתלוננת, מעביר אותנו לשאלה הבאה...,מה אתה הכי שונא שאשתך אומרת לך?,התשובות לשאלה הזאת היו מגוונות, אבל בהחלט היה ניתן למצוא ביניהן מכנה משותף, גברים שונאים שמעירים להם, בייחוד אם ההערה מתחילה במילים "מפריע לי..." הם גם שונאים שנותנים להם הוראות, ודווקא בנושא הזה- לא כל כך משנה באיזה מילים זה יתחיל... ואם בכל מקרה בקשתן- אל תעירו להם על האופן שבו הם עושים את זה. משפט כמו: "לא ככה עושים את זה!" יכול לשבור לכן את כל הכלים- אבל באמת.,אמרנו כלים, וזה מעביר אותנו הלאה....,שאלנו את הבעלים שלכן:,מי מבשלת יותר טוב: את, או חמותך?,כאן דווקא הייתה לנו הפתעה! רוב הגברים הודו שהם אוהבים את האוכל של נשותיהן יותר מהאוכל של אמא. ואם האוכל שלך במקרה לא יצא משהו הם אמרו שיעירו בעדינות או שישקרו ויאמרו שהיה מצוין, כי הם לא רוצים לפגוע. אבל זה קורה ממש לעיתים רחוקות, אז לא נורא, שיסבלו קצת. ,איך את יכולה להביך את בעלך מול אנשים? ,באופן כללי מה שהביך אותם היה התנהגות קולנית מדי של האישה. הדוגמאות היו צחוק קולני מאוד, או צעקות ליד האורחים (אפילו שזה על הילדים, נו אז מה?!)
"איפה היית?", "מה עשית?" (אילוסטרציה: shutterstock)

מה אתה הכי שונא שאשתך עושה?

"עכשיו 6:17 יצאת מהעבודה ב-5:32 משם עד כאן לוקח 19 דקות. מילאת דלק אתמול, והקילומטראז' עלה ב-3 ק"מ נוספים. איפה היית כל הזמן הזה??"

טוב, את אולי את לא עושה את זה בדיוק כך, אבל כך הוא מרגיש. לא נוח לו עם זה שאת חוקרת אותו בדיוק איפה הוא היה בשעה מסוימת, למה הוא התעכב ב-12 דקות יותר, ועם מי בדיוק הוא דיבר. בעצם, גם את לא אוהבת שעושים לך את זה, נכון? בעלך הוא לא ילד, זכותו להתעכב כי בא לו להחליף כמה מילים עם חבר, או לקפוץ שניה לתחנת דלק כדי לעשות שטיפה לרכב.

ואם זה ממש מדאיג אותך, את יכולה להרים טלפון ולבדוק שהוא בחיים.

בחייך, תני לשתות את הקפה עד הסוף...

את טורחת כל כך הרבה בשביל שהבית יהיה נקי. אף פעם לא משאירה כלי מיותר בכיור, ובטח שלא על השולחן, את עובדת על טורבו לפני שבעלך מגיע כדי שיכנס לבית נוצץ ונעים.

צר לי לבשר לך שבעלך לא ממש מעריך את המאמצים שלך בתחום הניקיון. הוא לגמרי יסלח לך אם הבית יהיה קצת פחות מאורגן (אם הוא בכלל ישים לב...), וגם אם הבית יהיה ממש מבולגן לפעמים, הוא לא יעשה מזה סיפור. אז חצי שעה לפני שהוא מגיע תעמדי מול המראה ותעני לעצמך בכנות על השאלה: "לעבודה, הייתי יוצאת כך?"

אם התשובה שלילית, רוצי מהר לשים עליך איזה בגד, טפחי על הלחיים עם מברשת הסומק, לבשי חיוך אוהב ותרתיחי מים לקפה.

"היי! עוד לא סיימתי לשתות!" (צילום: shutterstock)

את זה הוא יעריך הרבה יותר.

ועוד לא נגמרו להם התלונות: הם שונאים שלוקח לך שעתיים להתארגן, שונאים שאת בלי מצב רוח ושאת מספרת לאימא שלך על כל דבר שזז. מעדיפים שתחזרי צעד אחד לאחור עם שיגעונות הבריאות ובמיוחד שונאים שאת מתלוננת...

ואפרופו מתלוננת, מעביר אותנו לשאלה הבאה...

מה אתה הכי שונא שאשתך אומרת לך?

התשובות לשאלה הזאת היו מגוונות, אבל בהחלט היה ניתן למצוא ביניהן מכנה משותף, גברים שונאים שמעירים להם, בייחוד אם ההערה מתחילה במילים "מפריע לי..." הם גם שונאים שנותנים להם הוראות, ודווקא בנושא הזה- לא כל כך משנה באיזה מילים זה יתחיל... ואם בכל מקרה בקשתן- אל תעירו להם על האופן שבו הם עושים את זה. משפט כמו: "לא ככה עושים את זה!" יכול לשבור לכן את כל הכלים- אבל באמת.

אמרנו כלים, וזה מעביר אותנו הלאה....

שאלנו את הבעלים שלכן:

מי מבשלת יותר טוב: את, או חמותך?

כאן דווקא הייתה לנו הפתעה! רוב הגברים הודו שהם אוהבים את האוכל של נשותיהן יותר מהאוכל של אמא. ואם האוכל שלך במקרה לא יצא משהו הם אמרו שיעירו בעדינות או שישקרו ויאמרו שהיה מצוין, כי הם לא רוצים לפגוע. אבל זה קורה ממש לעיתים רחוקות, אז לא נורא, שיסבלו קצת.

איך את יכולה להביך את בעלך מול אנשים?

באופן כללי מה שהביך אותם היה התנהגות קולנית מדי של האישה. הדוגמאות היו צחוק קולני מאוד, או צעקות ליד האורחים (אפילו שזה על הילדים, נו אז מה?!) אבל היו גם את "מבטלת את מה שאני אומר מול אנשים" או "מסתלבטת עלי מולי חברים שלי", לא ממש נעים... האמת, הבנו אותם.

יש להם משהו מיוחד שהיו רוצים לבקש ממך

דווקא פה הם בלעו את הלשון, רובם טענו שאין להם משהו מיוחד, אבל מחלק הצלחנו להוציא כמה מילים. "תני לי להתחיל את היום רגוע ולגמור אותו רגוע"- אל תתקיפי ישר כשאני מתעורר או כשאני חוזר מהעבודה. קודם תני לנוח...", "הייתי שמח אם היא הייתה יכולה להיות יותר עדינה". ועוד אחד: "תני לעשות בשבילך יותר..."

ואנחנו שואלות יותר מה?!

ושלא תחשבי שנתנו להם להתחמק ועצרנו כאן.אם את מרגישה לא ממש נוח לקרוא את הכתבה הזאת, אז באמת כדאי שתיקחי את הדברים לתשומת ליבך ותעשי צעד קטן למען האיש, הבעל ואבי ילדייך.

אוהב אותך. למרות או בגלל?! (shutterstock)

אם היית יכול להחזיר את הגלגל אחורנית- האם היית מתחתן?

התשובה הייתה כן רבתי.

אוהבים אותך למרות או אולי בגלל כל מה שאת!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית