איזה מזל: אילו תכונות יש למי שנולד בשבת?

כשפותחים מפה אסטרולוגית כדי לנתח אופי, כישורים ופוטנציאל של בן אדם, גם ליום בשבוע בו הוא נולד יש השפעה משמעותית. ילד שנולד ביום שלישי שונה לגמרי מילד שנולד בחמישי - באותו תאריך בדיוק. כנסי לקרוא ולגלות אילו תכונות בולטות מאפיינות כל יום הולדת. חלק שני

רינה כספי | כיכר השבת |
חלק א': יום ראשון, שני ושלישי

יום רביעי: סבלנות ויצירתיות

יום רביעי מביא לעולם הזה ילדים בעלי חוש הומור ויכולת הסתגלות רבה. כשהילדים האלה קטנים הם אהובים ע"י אחים, אחיות ומורים בבית הספר, ובבגרותם הם מצטיינים במשפחות טובות וברוכות ילדים. לאנשים האלה יש סבלנות ויכולת להתחשב באחרים, לוותר ולעזור.

בימי בית הספר הם הילדים הפעילים בכל מני אירועים, אלה שתמיד נענים לבקשה להישאר אחרי השיעורים לקשט את הכיתה. יכולת להעמיד את עצמם במקומו של הזולת מסייעת להם מאוד בכל מה שקשור למסחר ומכירות. הם טובים גם בכל מה שקשור למלאכת יד ויצירה.

יום חמישי: פוטנציאל להיות וורקוהוליק

יום חמישי לא רק מביא אתו הרגשה של סוף שבוע, אלא גם ילדים שאוהבים להציב מטרות וללכת לקראתן. ילדים האלה חולמים על פרסום ותהילה, אך גם מוכנים לעבוד קשה בשביל להגשים את החלום הזה. כשהאנשים האלה פונים לתחום של עסקים, הם לרוב לא מסתפקים בעסק קטן ונחמד, אלא מקימים עסקים גדולים ומרשימים. מילדים עם שאיפות פחות גרנדיוזיות בדרך כלל יוצאים אנשי חינוך מצוינים.

אך לא משנה באיזה מקצוע בחר הילד שנולד ביום חמישי, העבודה מבחינתו תמיד תהיה במקום הראשון, ואילו המשפחה רק במקום השני. בבית הספר הילדים האלה אוהבים להתעמק בחומר הנלמד ולא מסתפקים בידע כללי בנושא שמעניין אותם.

ילדים כאלה טובים בלימודי שפות זרות, היסטוריה וגיאוגרפיה. מגיל צעיר הם אוהבים לטייל ולגלות מקומות חדשים.

ביום שישי נולדים ילדים יפים

ילדי יום שישי הם ילדים יפים וכריזמטיים. על הילדים האלה אומרים שהם פטפטניים, וזה גם נכון, כי הם נהנים מעצם תהליך הדיבור. הכריזמה והאהבה לדיבורים נשמרת לאורך כל החיים ועוזרת להם מאוד אם הם בוחרים במקצועות הסחר או האומנות. יחד עם זאת, דווקא ענייני הקריירה פחות חשובים להם.

האנשים האלה דואגים בראש ובראשונה למשפחה, הבית עבורם הוא המקום החשוב ביותר בעולם. בנות של יום שיש אפילו לפעוטון לא יוצאות בלי להסתכל על עצמן במראה ובלי להתאים את הגומיה בשיער לנעליים.

מי שנולד בשבת - אוהב את השבת

מי שנולד בשבת רק ביום היוולדו גורם להוריו לצאת מהמסגרת הרגילה, בהמשך הם מתגלים דווקא כילדים שאוהבים כללים ומסגרת ברורה. הילדים האלה חזקים, בעלי כוח רצון, חרוצים ושקדניים.

הם מאופקים וקרירים מעט, לא מפגינים רגשות. אבל עמוק בלב הם שומרים מקום חם לשבת בה הם נולדו. הם אוהבים מסורות ומנהגים, הם שמרניים ומקפידים לשמור על מה שנראה להם כדרך מקובלת לעשות דברים.

לכן הם בוחרים לעיתים במקצועות האכיפה והמשפטים. הם טובים גם כאוצרים, עובדי מוזיאונים ומורי הלכה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית