האישה ועץ השדה ● כל הדרכים להזדקנות מהירה

אורח חיים בריא, דיאטות, טיפוח... כל זה דורש המון זמן. בינינו, זה לא תמיד מצדיק את ההשקעה (וההשקייה). אז החלטנו לזנוח את ההמלצות המפוקפקות הללו ולהציע לכן 10 עצות שתמיד עובדות. אתן רוצות להפסיק עם עבודות הגינון? כך תזדקנו מוקדם, במהירות וללא מאמץ מיוחד

דינה פלר | כיכר השבת |
1. קרמים זו המצאה זדונית של חברות הקוסמטיקה שרוצות להרוויח כסף. מי מאמין לפרסומות הללו, ולמי בכלל יש כוח למרוח קרם פעמיים ביום? תגידי "לא" לקרם לחות, קרם הזנה, מסכות וכו'. אבק ועייפות כבר יעשו את כל השאר.

2. כמה כיף לראות שמש אחרי ימים ארוכים של גשם. איך יכול להיות ששמש עלולה להזיק? במיוחד אם יוצאים אליה לחצי שעה בלבד. או שעה. או שעתיים. בשביל זה לעמוד, לטרוח ולמרוח קרם הגנה? מה גם שלמרוח קרם הגנה צריכים עכשיו והנזק ייראה רק בעוד מספר שנים.

3. כל הפסיכולוגים טוענים שאישה חייבת לאהוב ולפנק את עצמה. ומה יכול להיות יותר מפנק מהרבה-הרבה אוכל מתוק ושמן? אל תייסרי את עצמך, תאכלי כל מה שמתחשק לך. מישהו ראה בכלל את הנזק הבריאותי במו עיניו? יש לו צבע? צורה? לא. אז כל עוד קיומו מוטלת בספק, ניתן להמשיך להתעלם ממנו.

4. אם למרבה הפלא בכל זאת השמנת ואת רוצה לרזות, אל תאריכי את הסבל. הרי דיאטה היא רצף של ייסורים, לכן כדאי לסיים אותה כמה שיותר מהר. תבחרי דיאטה הכי אכזרית שתוכלי למצוא, העיקר שתהיה קצרה. לפחות מספר ימים תספיקי ליהנות מהמשקל הרצוי עד שהוא יחזור ויכפיל את עצמו.

5. חיים בדיכאון הם חיים נוראים. תכניסי יותר שמחה לחיים. ומה יכול להיות יותר משמח מאלכוהול ועישון? אל תוותרי על זה, העיקר להיות שמח.

6. מאידך, אם כבר יש משהו שמעציב אותך, אל תתעלמי מזה. תחשבי ביסודיות על כל מה שמתסכל אותך, תבכי ותתעלמי מהניסיונות לעודד אותך או לפתור את הבעיה שלך. האנשים האכזריים סביבך פשוט לא מבינים את גודל ייסורייך. אם תשקעי בדיכאון עמוק מכל דבר, הם בטוח יבינו כמה קשה לך בחיים. ואת גם תתרגלי להיות תמיד עצובה, מתוסכלת ועם דמעות בעיניים.

7. במשך כל שנות התפתחותה הציוויליזציה שמה לה למטרה להקל לאנשים את החיים. העבודה הפיזית הקשה היא כבר נחלת העבר, רובנו היום מבלים את רוב שעות היום בישיבה. אז למה לחזור אחורה בזמן ולהתחיל לעשות פעילות גופנית? האם אבותינו טרחו לשחרר אותנו מעבודה פיזית כדי שנעשה אותה מרצון? תיהני מהישגי הציוויליזציה ואל תעשי ספורט.

8. תכבדי לא רק את הציוויליזציה בכלל, אלא גם את התעשייה הפרמצבטית בפרט. הרוקחים טרחו והמציאו את כל התרופות לא כדי שתסבלי מכאבים. לפיכך, כל פעם שיש לך כאב ראש או חצי מעלת חום, אל תהססי וקחי תרופה. עדיף אפילו אנטיביוטיקה - לכי על בטוח, תכבי את מלאכת הרוקחים.

9. אחרי שלקחת את כל התרופות בארון התרופות, תדאגי לנקות מעט את גופך מכל התוספים הכימיים הרעילים. ויטמינים ותוספי מזון לא משפרים מייד את ההרגשה הכללית, לפיכך די ברור שאין שום טעם לקחת אותם. אז עליהם לעומת האנטיביוטיקה את יכולה לוותר בקלות.

10. באופן כללי ידוע שרופאים וקוסמטיקאיות רק מחפשים דרך להרוויח יותר כסף על חשבוננו. לכן תמעיטי להקשיב לדבריהם ולכי אחרי האינטואיציה שלך. תיקחי את התרופות שנראות לך מתאימות, ואל תהססי לנסות מסכות ופילינגים חדשים אם יש עליהם מבצע בחנות. אם את בכל זאת לא בטוחה, ניתן להתייעץ בפורום באינטרנט, הכול עדיף על מקצוענים רודפי הבצע.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית