מהפכת הבריאות של ד"ר מרים אדהאן

שיטה חדשה מובילה מהפכה לעצמאות בריאותית. ללא רופאים וללא תרופות. התחילי היום!

ד"ר מרים אדהאן | כיכר השבת |
כילדה הייתי תוססת ויצירתית, אבל לעתים קרובות חולה ומצוברחת. דלקת שקדים, קוליטיס, דלקת פרקים של ילדות, אקזמה, היפוגליקמיה ואלרגיות הציקו לי ופגעו בדימוי העצמי. להיות אלרגית לאבק, חיטה וחלב גרם לי להרגיש כאילו שאני אלרגית לכל העולם.

לעתים קרובות הייתי ללעג ולבוז על היותי "רגישה מדי", כאילו הייתה לי בחירה בעניין! בודדה ואומללה, התמכרתי לסוכר כדי להרגיע את המצוקה שלי. היו לי רופאים שלא ידעו לתת לי תשובות. במקום זאת, נתנו לי משככי כאבים לדלקת פרקים וסטרואידים לקוליטיס.

כמו גם בעיה בבלוטת התריס, שעשויה הייתה להיפתר במתן יוד, "נפתרה" על ידי ניתוח להסרת בלוטת התריס שלי.

במשך הזמן, המצב החמיר. הגסטרואנטרולוג אמר לי להמשיך באכילת ממתקים ושתיית קולה (הדיאטה הרגילה שלי) כדי לשמור על האנרגיה. אבל בסוף הוא החליט שאין מנוס אלה להסיר את המעיים הדקים, מאחר שאני בקושי יכולה לעכל מזון כל שהוא. כל זה היה לפני שנים, זה היה בשנת 1972.

פגישה מקרית עם נטורופת

הייתי רק בת שלושים, עם ילדה קטנה! איך אעשה לה את זה? המומה מהבשורה עצרתי בחנות מזון בריאות ליד הבית שלי שאותה כבר ראיתי פעמים רבות, אבל מעולם לא נכנסתי אליה. השם מעוור אותנו למציאויות מסוימות עד שהוא מחליט שהגיע הזמן עבורנו כדי להירפא. סוף סןף, הזמן שלי הגיע.

המוכרת נתנה לי את שם של רופא נטורופת, ד"ר ניטלר, ומיד קבעתי פגישה. הוא שהורה לי על שבועיים צום עם ענבים בלבד כדי להרגיע את המעיים ונתן לי תוספי מזון טבעיים כדי לבנות את כוחי.

תהליך הגמילה מסוכרים היה כרוך בייסורים. אני עדיין זוכרת שטלפנתי עליו בלילה הראשון בבכי, "אני מעדיפה למות מאשר להפסיק אכילת סוכר!" הוא הבטיח לי בשלווה שבתוך שלושה ימים, התשוקה שלי לסוכר תרד ועד סוף ארבעים יום, קולטני הטעם בלשון יחזרו לחיותם, כך שמזון בריא יהיה ממש טעים.

הוא לא היה יהודי ולא יודע את המשמעות של המספר ארבעים ביהדות. למעשה, מאז הוכח כי לשינויים נוירולוגיים לוקח כארבעים ימים להווצר!

וכך היה. אחרי זמן קצר, אכלתי כל מני מאכלים בריאים – במידה ובזמן הנכון והרגשתי טוב! מלאת התלהבות לדרך החדשה שלי בחיים, הקלדתי הסבר בדף אחד של הדיאטה של ד"ר ניטלר וקבעתי פגישה עם הגסטרואנטרולוג שלי.

חשבתי לתומי שהוא ישמח ללמוד איך לעזור למטופלים שלו להחלים. במקום זאת, הוא קרע את הדף ונזף, "זה שטויות! אין שום קשר בין מה שאת אוכלת ומה שקורא במערכת העיכול שלך! זה הכל בראש שלך!"

הבנתי שכמו הרבה הרופאים הקונבנציונליים, הוא התמקד בטיפול בסימפטומים של מחלה ולא מעונין באפשרות כי ייתכן שיש קשר תזונתי.

החולי הוכח בסופו של דבר כמתנה אלוקית. בכך שהכריח אותי להפסיק לאכול סוכר, הוא הציל למעשה את חיי.

להיות בריאה כמו בחורה בת 20

בשנת 2013, קבלתי ברכת אלוקים אחרת, כאשר מישהו שלח לי מידע על מוטציה גנטית הנקראת MTHFR, אשר משפיעה במידה כלשהיא על 40% מכלל האוכלוסייה. וכך מצאתי את המקור לכל הבעיות שהטרידו אותי ואת בני המשפחתי במשך שנים כה רבות.

לאחרונה, כשהצטרכתי לחדש את המרשם שלי לתרופה לבלוטת תריס, שהוא התרופה היחידה שאני לוקחת, הרופא שלי צחק, "מרים, ממך אנחנו לא עושים כסף! " כן, בשלושים שנים הראשונות שלי, ביקרתי אצל הרבה רופאים ובתי חולים.

עכשיו, אחרי יותר מ40 שנים בלי סוכר לבן וקמח לבן, בגיל שבעים, אני יותר בריאה מאשר הייתי בגיל 20! העליתי את השיטה על הכתב, בתקווה שזה ייתן לקוראים את האומץ לנקוט בצעדים קטנים לקראת חיים בריאים ומאושרים יותר.

כיצד לבצע שינויים בסגנון חיים

מי הבוס? לאחר שברך אותנו בגוף שאיתו אנו חיים לשרת אותו, ה' רוצה מאתנו לשמור על גופנו בריא. למה זה כל כך קשה? זה נובע במידה רבה מהמוח רב הפנים שלנו. בגיל שישה חודשים ברחם, המוח הפרימיטיבי של העובר, שנמצא בעורף, הוא ברמת זוחל ומתפתח באופן מלא.

מוח חיה זה מבקש סיפוק מיידי של הדרישות הנהנתניות שלו. לעומת זאת, הקורטקס, החלק ההגיוני שלנו במוח שנמצא במצח, מתפתח בשלמות רק בגיל 20-25!

לפיכך, יש לנו את מוח החיה שנים רבות כדי לקבל עלינו שליטה ושלוט בנו. זה דורש מאמץ אמיתי כדי להפעיל את קורטקס ולהפעיל שליטה ולעמוד בפיתויים.

מוח החיה אינו מסוגל להעריך תוצאות בעתיד, ובכלל אם מדובר במחלות אפשריות שעלולות להתפתח במועד מאוחר יותר. הוא דורש רוצה סיפוק מיידי, וצורח, "קולהממתק עכשיו!" וכנגדו לוחשת הקורטקס: "מים! מלפפונים!"

מוח החיה בוכה: "אני לא יכול לדחות סיפוקים. אמות מלהרגיש מקופח. אין לי כוח רצון". קורטקס אומר, "אני בונה את הערך העצמי בכך שלא נכנע ללחץ מהחברה או מהמוח התינוקי שלי". סריקות , MRI הדמייה בתהודה מגנטית מראות שבפועל נוצר חיזוק של הקשרים העצביים בקורטקס בכל פעם שאנו מתנגדים לדחף מזיק.

כמו כן, בכל פעם שאנו נכנעים לדחף מזיק, מוח החיה מתחזק ככל שקשרים עצביים נוספים מצטברים. מאוד חשוב להתרגל להרגיש שמחה כשעושים בחירה בריאה. כדי לסייע לעצמך בקרב הזה, כותבים את "הניצחונות" במחברת. ככל שהזמן עובר, הקורטקס מתחזק! שבח את עצמך ואחרים על כל מעשה של שליטה עצמית!

אנו מפתחים את הערכה עצמית על ידי התנגדות לפיתויים מכל הסוגים. פרסומים עולבים באינטליגנציה שלנו כשהם מביאים אותנו לחשוב, "אינני יכול לשלוט בעצמי. אין לעמוד בפיצויים! לא יכול לאכול רק אחד!" כל ההתמכרויות הן זעקה לאהבה אמיתית לא סוג מזויף שמגיע מהרעלה עצמית. תגיעו לגאווה ממשמעת עצמית אחרי בחירת מזון שישפר לא רק את הבריאות הפיזית והנפשית שלך!

הפכי את תהליך השינוי לכיפי

בצעו שינויים באופן אוהב! אל תכפו את דעתכם על אחרים, ובמיוחד על בן זוג או ילדים עקשניים. חפשו תחליפים טבעיים: השתמשו במשחת שיניים אורגנית, מוצרים לטיפול בעור אורגניים ומוצרי ניקוי "ירוקים". במקום חומר ניקוי רעיל, התיידדו עם אבקת אפייה וחומץ.

השתמשו בקוסמטיקה וקרמים עשויים מרימון ושמן ורדים, שבעצם מעשירים את הגוף שלך. נסו את השפתונים הטבעיים ללא עופרת. תתרגלו לאחסן אוכל בזכוכית במקום בפלסטיק.

קשה לעשות שינויים לבד! קשה לוותר על המאכלים האהובים עליכם, קוסמטיקה או מוצרי ניקוי. ארגני מעין קבוצת תמיכה עם אימהות אחרות שחושבות על בריאות ושרוצות להימנע ממזונות ממותקים.

מצאו חברים תומכים עם אוזן קשבת אליהם אפשר להתקשר לחלוק את החדשות טובות, למשל, שלא אכלת את כל העוגיות שרצת או שנסת משהו בריא. זה ענין של צעדים קטנים.

הכנת תכנית מזון ותפילה

מחקרים מראים כי דיאטות לא עובדות, כי זה לוקח אנרגיה להתנגד לדחף מזיק. אם תגידו "לא" לעצמכם כל היום ייגמרו מהר מאוד מאגרי האנרגיה לכם. בסופו של היום התחושה היא: "זה קשה מדי! אני בולס כל הלילה לפצות עצמי על הסבל שהבאתי על עצמי כל היום". לכן, חשוב לקבל הנאה ממזון בריא משך היום.

הימנעו מהמילה "ד" (דיאטה) כי היא משדרת כאב וקיפוח. יש לשמור על תכנית אוכל ולדבוק בה כדי לא להיות מנוהל על ידי מצבי הרוח. בדיוק כמו שלהיות מוטרד הוא לא תירוץ לאכול מזון שאינו כשר, אין להשתמש בתסכול כתירוץ כדי ליפול. מזונות רעילים הם רעים לגוף. אם הם לא טובים, הם ממש לא "כשרים"!

אל תשכחו להעזר גם בתפילה. התפללו לעזרה בשבירה של הרגלים ישנים! שיהיה לך רצון להיות בריא! התפללו לחברים תומכים באותה הדרך רוחנית. למדו להתרגש מהניצחונות הרוחניים שלכם ולא ממזון זבל. רקדו ריקוד קטן עם מישהו כשהצלחת לנצח!

התחילי בהליך הריפוי עכשיו!

כאשר אדם נכנס לראשונה לעולם של בריאות, זה כמו ביקור במדינה זרה. קח לעצמך את כל הזמן להתרגל לעולם החדש הזה. היה גאה בכל צעד שאתה צועד, כמו שאתה לומד להיות אחראי על הבריאות שלך וליהנות ממאכלים באופן שהקב"ה אותם, ללא עיבוד והכימיקלים שגורמים לנו למחלות. בואו נתחיל!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית