סוד היופי: איך להישאר יפה ביום שרב?

החום הכבד הוא לא סיבה לוותר על היופי הטבעי שלנו! איך נשמור על מראה איפור רענן בקיץ?

דינה פלר | כיכר השבת |
- הימנעו ממוצרי איפור שומניים. צלליות ושפתונים על בסיס שומני נמרחים בקלות בימים חמים ומשאירים סימנים.

מוצרי איפור על בסיס מים

גם אם מדובר בליפגלוס שקוף שמריחתו כביכול לא משאירה סימנים על הפנים, התחושה הלא נעימה של שכבה דביקה סביב הפה מסוגלת להרוס את מצב הרוח.

בימים חמים העדיפו מוצרי איפור יבשים ככל האפשר ותסיימו את האיפור בשכבה דקה של פודרה גם על העפעפיים וגם על השפתיים.

- מזג האוויר החם וקרני השמש פוגעים גם בלק שלנו, לכן בקיץ הציפורנים שלנו נראות לרוב פחות מטופחות מאשר בחורף. בימים חמים תפנו קצת יותר זמן ביומן לטיפוח הידיים ותחדשו את הלק פעם ביומיים-שלושה.

שטיפת פנים ופודרה

- ביום חם אנחנו מזיעות ומנסות להסתיר את התופעה בשכבות רבות של פודרה. אבל פודרה שהתערבבה עם שכבת שומן לא עוזרת לנו להיראות טוב יותר וגם פוגעת בעור. מאותה סיבה כדאי לצמצם את השימוש במייק-אפ.

אם אתן מרגישות צורך לחדש את הפודרה, קודם שטפו את הפנים, ורק אז תשתמשו בפודרה. כך הפנים יראו הרבה יותר מטופחות, וגם לא נסתום את נקבוביות העור.

אם יש אפשרות כזאת, מומלץ מאוד במקום לשטוף את הפנים במים, להשתמש בקוביות קרח שנעשה מתה ירוק. קרח מתה ירוק מרענן ומרגיע את העור, מכווץ את הנקבוביות ועוזר לנו להיראות זוהרות גם בחום של 40 מעלות בצל.

פילינג ומקדם הגנה

- בימים חמים נקבוביות העור נסתמות לעיתים קרובות יותר בגלל הזיעה והאבק, לכן עלינו לדאוג לנקות את עור הפנים בתדירות גבוהה יותר מאשר בחורף.

פילינג גרגירים עדין לשימוש ביתי יכול להוות פתרון מצוין. השתמשו בו בערב כשאתן מסירות את האיפור. בבוקר לפני תחילת האיפור השתמשו בקרם עדין ולא שומני.

חשוב מאוד שקרם הלחות בו אתן משתמשות בבוקר יכלול מקדם הגנה נגד השמש. אין דבר שפוגע יותר בעור מאשר השמש האכזרית שלנו שמסוגלת לנטרל את כל מאמצי הטיפוח שלנו ולהביא אותנו לחורף הבא עם כתמים וקמטים חדשים.

מוצרי איפור על בסיס מים,גם אם מדובר בליפגלוס שקוף שמריחתו כביכול לא משאירה סימנים על הפנים, התחושה הלא נעימה של שכבה דביקה סביב הפה מסוגלת להרוס את מצב הרוח.,בימים חמים העדיפו מוצרי איפור יבשים ככל האפשר ותסיימו את האיפור בשכבה דקה של פודרה גם על העפעפיים וגם על השפתיים.,- מזג האוויר החם וקרני השמש פוגעים גם בלק שלנו, לכן בקיץ הציפורנים שלנו נראות לרוב פחות מטופחות מאשר בחורף. בימים חמים תפנו קצת יותר זמן ביומן לטיפוח הידיים ותחדשו את הלק פעם ביומיים-שלושה.,שטיפת פנים ופודרה,- ביום חם אנחנו מזיעות ומנסות להסתיר את התופעה בשכבות רבות של פודרה. אבל פודרה שהתערבבה עם שכבת שומן לא עוזרת לנו להיראות טוב יותר וגם פוגעת בעור. מאותה סיבה כדאי לצמצם את השימוש במייק-אפ.,אם אתן מרגישות צורך לחדש את הפודרה, קודם שטפו את הפנים, ורק אז תשתמשו בפודרה. כך הפנים יראו הרבה יותר מטופחות, וגם לא נסתום את נקבוביות העור.,אם יש אפשרות כזאת, מומלץ מאוד במקום לשטוף את הפנים במים, להשתמש בקוביות קרח שנעשה מתה ירוק. קרח מתה ירוק מרענן ומרגיע את העור, מכווץ את הנקבוביות ועוזר לנו להיראות זוהרות גם בחום של 40 מעלות בצל.,פילינג ומקדם הגנה,- בימים חמים נקבוביות העור נסתמות לעיתים קרובות יותר בגלל הזיעה והאבק, לכן עלינו לדאוג לנקות את עור הפנים בתדירות גבוהה יותר מאשר בחורף.,פילינג גרגירים עדין לשימוש ביתי יכול להוות פתרון מצוין. השתמשו בו בערב כשאתן מסירות את האיפור. בבוקר לפני תחילת האיפור השתמשו בקרם עדין ולא שומני.,חשוב מאוד שקרם הלחות בו אתן משתמשות בבוקר יכלול מקדם הגנה נגד השמש. אין דבר שפוגע יותר בעור מאשר השמש האכזרית שלנו שמסוגלת לנטרל את כל מאמצי הטיפוח שלנו ולהביא אותנו לחורף הבא עם כתמים וקמטים חדשים.,,מאותה סיבה חשוב מאוד להרכיב משקפי שמש כל פעם שיוצאים מהבית, וזאת כדי למנוע הופעת קמטוטים סביב העיניים. אבל שימו לב, אם למרות כל המאמצים והימנעות מחשיפה לשמש, אתן עדיין סובלות מכתמים, פנו לרופא.,הרי לרוב הכתמים על הפנים מופיעים כתוצאה מחשיפה לשמש, אבל הם יכולים להיות גם תסמין של מחלות שונות של מערכת העיכול.,שתיית מים לעור מטופח,- כשהקיץ רק מתחיל אנחנו הרבה פעמים שוכחות לשתות כמות מספקת של מים. כשהגוף שלנו לא מקבל מספיק נוזלים, האיבר הראשון שסובל מזה הוא עור.,העור נראה יבש, אפרורי ונוטה לקמטים. לכן חשוב לא לשכוח בכל יום ובמיוחד ביום חם לשתות מספיק מים. אגב, קפה, שתייה מוגזת ומתוקה לא נכללים בכמות המים היומית ובטח שלא מיטיבים עם העור.,גם אוכל שומני ועתיר סוכר לא מיטיב עם העור שלנו ולעיתים אף מחמיר את מצבו, במיוחד מצבו של עור שומני שנוטה לאקנה.,ככל שהעור שלנו סובל יותר ממזג האוויר הקיצי הקשה, כך עלינו לעזור לו יותר מבפנים: ע"י כמות גדולה של מים, מצרכים עשירים בוויטמינים ומינרלים וצמצום מצרכים בעייתיים.
לא תרופת סבתא: שתיית מים מרובה למראה רענן וזוהר (צילום: shutterstock)

מאותה סיבה חשוב מאוד להרכיב משקפי שמש כל פעם שיוצאים מהבית, וזאת כדי למנוע הופעת קמטוטים סביב העיניים. אבל שימו לב, אם למרות כל המאמצים והימנעות מחשיפה לשמש, אתן עדיין סובלות מכתמים, פנו לרופא.

הרי לרוב הכתמים על הפנים מופיעים כתוצאה מחשיפה לשמש, אבל הם יכולים להיות גם תסמין של מחלות שונות של מערכת העיכול.

שתיית מים לעור מטופח

- כשהקיץ רק מתחיל אנחנו הרבה פעמים שוכחות לשתות כמות מספקת של מים. כשהגוף שלנו לא מקבל מספיק נוזלים, האיבר הראשון שסובל מזה הוא עור.

העור נראה יבש, אפרורי ונוטה לקמטים. לכן חשוב לא לשכוח בכל יום ובמיוחד ביום חם לשתות מספיק מים. אגב, קפה, שתייה מוגזת ומתוקה לא נכללים בכמות המים היומית ובטח שלא מיטיבים עם העור.

גם אוכל שומני ועתיר סוכר לא מיטיב עם העור שלנו ולעיתים אף מחמיר את מצבו, במיוחד מצבו של עור שומני שנוטה לאקנה.

ככל שהעור שלנו סובל יותר ממזג האוויר הקיצי הקשה, כך עלינו לעזור לו יותר מבפנים: ע"י כמות גדולה של מים, מצרכים עשירים בוויטמינים ומינרלים וצמצום מצרכים בעייתיים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית