אנטי אייג'ינג: איזה טיפול פנים מתאים לך?

מגיל 25 העור שלנו מתחיל להזדקן. אך יש כמה סוגים של הזדקנות העור. מהו האנטי אייג'ינג שלך?

דינה פלר | כיכר השבת |
המראה האכזרית לעיתים קרובות לא מתעניינת כל כך בהרגשה הפנימית שלנו. וגם אם אנחנו מרגישות צעירות, מידי שנה אנחנו רואות יותר ויותר סימנים לתחילת התהליך הלא נעים של הזדקנות העור.

התהליך הזה מתחיל כבר בגיל 25, כשמתחילה ההאטה במנגנון התחדשות של תאי עור הפנים. עד גיל 25 תאי העור מתחדשים בממוצע כל 28 ימים, לקראת גיל 30 הדבר נמשך כבר 45 ימים ובסביבות גיל 40 תאי העור מתחדשים כל 60 יום בלבד. וכתוצאה מכך אנחנו מגלות כתמים, קמטים, עור עייף ואפור וכו'.

אך ישנם 3 סוגים של הזדקנות העור ולכל סוג כדאי להתאים את תכנית האנטי-אייגי'נג אחרת.

אבדן גמישות

הסוג הראשון מתאפיין באובדן גמישות. כך גם אישה שמקפידה על אורח חיים בריא פתאום מגלה שלמרות הכול כבר בבוקר הפנים שלה נראות עייפות.

פנים כאלה נראות לעיתים נפוחות, קצוות הפה יורדות מטה. נשים כאלה צריכות להקפיד על קרם הזנה איכותי. כדאי להעדיף תכשירים שכוללים רטינול, ויטמינים ואנטיאוקסידנטים.

תוספת חיונית לתכשירי טיפוח היא עיסוי עור הפנים. 3-5 דקות של עיסוי פנים עדין לפני השינה יטיבו מאוד עם העור וישפרו את גמישותו.

אנטי אייג'ינג נגד קמטים

הסוג השני מתאפיין בהיווצרות מוקדמת של קמטוטים. כבר בגיל צעיר הנשים האלה מגלות קמטוטים מסביב לעיניים, ליד הפה ובאזור הצוואר. עם הגיל הקמטוטים הקטנים הופכים לקמטים עמוקים וקשים מאוד לטיפול.

נשים כאלה צריכות להקפיד במיוחד על קרם לחות ופילינגים. המפתח לטיפול יעל הוא הסדירות, לכן חשוב להקפיד על מסכות לחות ביתיות מדי שבוע ופילינגים ביתיים או אצל קוסמטיקאית.

גם מסכות טבעיות על בסיס דבש, מלפפונים או בננות מחזקות מאוד את עור הפנים ומעניקות לו לחות שהוא זקוק לו כל כך.

הזדקנות העור

הסוג השלישי של הזדקנות בא לידי ביטוי בצניחת העור ויצירת קפלים. ירידה דרסטית במשקל גם היא תורמת לתופעה הזאת. כשתופעה חמורה מאוד הטיפולים הביתיים כבר לא יעילים כל כך וכדאי להיעזר במכשור המתאים שנמצא במכוני יופי רבים.

אבל כשהבעיה רק מתחילה ניתן לעצור אותה ע"י שימוש קבוע בתכשירים המעודדים יצירת אלסטין וקולגן. גם מסכות על בסיס חמר ואצות ים מועילות לנשים שסובלות מסוג כזה של הזדקנות העור.

בכל מקרה של הזדקנות העור, מכל סוג שהוא, חשוב מדי פעם לערוך בדיקת תכשירי טיפוח ולהתאים אותם לגיל ולמצב העור נכון לאותו רגע. תכשירים חזקים מדי בגיל צעיר יכולים רק לפגוע במצב העור, ותכשירים קלים מדי בגיל מבוגר יותר לא ישיגו את המטרה.

תקופה ארוכה של לחץ ומתח, חשיפה לשמש או דיאטה יכולים גם להחמיר בעיה שהייתה שולית עד כה. לכן בחירת תכשיר הטיפוח המתאים היא לא פעולה חד-פעמית, אלא תקופתית, ורק כך ניתן להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית