צילום עצמי: המדריך לתמונת 'סלפי' מושלמת

הרשתות החברתיות הביאו מושג חדש לעולם הצילום: 'סלפי'. כך תבצעו צילום עצמי בצורה מושלמת

דינה פלר | כיכר השבת |
- אל תתייחסו לתמונות ברשתות חברתיות ברצינות יתר. תרשו לעצמכם לחייך, תרפו את השרירים ואתם כבר בדרך לתמונה מוצלחת.

- אל תמקמו את המצלמה ממש מולכם, זווית זו לא מיטיבה עם אף תמונה עצמית. תטו את המצלמה הצידה מעט. כמו כן, אל תצלמו את עצמכם מלמטה, זו שיטה בדוקה להוסיף כמה קילוגרמים לדמותכם. גם אל תצלמו את עצמכם מלמעלה, אלא אם כן אתם רוצים להראות כראשנים.

כדי לשמור על הפרופורציות הנכונות בצילום עצמי תחזיקו את המצלמה בגובה העיניים, ואם אתם רוצים לצלם גם פלג גוף עליון, תורידו את המצלמה לגובה הסנטר.

- אם אתם ממש מתביישים, אבל בכל זאת רוצים להעלות תמונה, תצטלמו עם בעל חיים כלשהו. לבעלי חיים תכונה מדהימה: הם תמיד נראים טוב בתמונות, ובזכותם כל התמונה נראית יותר טוב מאשר בלעדיהם.

- אם אתם מצלמים את עצמכם במראה, ראשית תוודאו שהיא נקיה לגמרי. כמו כן תבדקו מה עוד ישתקף בתמונה הזאת ותשקלו האם הרקע הזה זה מה שתרצו להציג לחברים.

- תמונה קבוצתית יכולה להיות תמונה נפלאה בדף הפייסבוק הפרטי, אבל היא תראה תמוה בתור תמונת פרופיל ברשת המיועדת לחיפוש עבודה.

- בכל מקרה עדיף להכין את הרקע לפני התמונה. כשאנחנו מצלמים את הילד שלנו, אנחנו רואים את חיוכו המתוק בלבד, אבל כשאנשים זרים רואים את התמונה הם שמים לב לערימת כביסה על הספה מאחור.

אם אתם לא רוצים לשמוע תגובות לא צפויות ולא ממש מחמיאות, תשקיעו מעט זמן בהכנת הרקע.

- תשמרו על איזון בין טבעיות להשתדלות יתר. אל תצלמו את עצמכם ברגע שהתעוררתם, בלי איפור לחלוטין וכו'. אבל גם תמונות עם איפור כבד של חתונות, כשברקע משרד פשוט או גן שעשועים מוזנח, נראות מגוחכות.

- אל תחסכו בלחיצות על הכפתור. עידן הצילום הדיגיטלי מאפשר לנו לצלם הרבה ואז לבחור את התמונה המוצלחת ביותר. אז אם כבר מצטלמים כדאי להשקיע בזה עוד כמה דקות לנסות להצטלם במקומות שונים ובתנוחות שונות.

זה גם יאפשר להירגע ולהצטלם טוב יותר, וגם יספק לכם מגוון תמונות לבחירת התמונה המוצלחת ביותר.

- תקפידו על תאורה טובה. תאורה גרועה מבגרת אותנו ומבליטה את החסרונות שלנו, לכן אם אין כרגע תאורה מספיק טובה וחזקה, לפעמים כדאי לוותר על הרעיון ולדחות את הצילומים ליום אחר, מאשר להצטלם באור חלש.

- תיהנו מהצילומים! לחץ ועצב בעיניים הורסים כל תמונה, ואילו חיוך ומבט זוהר מוסיפים יופי ומתיקות גם לתמונה לא ממש איכותית.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית