עיצוב חדר הילדים: להתרענן עם מדבקות קיר

זה הזמן להתחדש ולרענן את מראה הבית. והפעם: שדרגו את עיצוב חדר הילדים עם מדבקות קיר

רוני כצמן | כיכר השבת |

החיפוש אחר אמצעים חדשים לעיצוב הבית הביא בעת האחרונה לעליה של ממש בפופולריות של מדבקות הקיר. למרות שישנם דגמים שונים של מדבקות קיר מעוצבות שמתאימות מאוד לעיצוב חדרי ילדים הרי שיש גם כאלה שמיועדות לעיצוב ושדרוג הבית כולו לרבות יחידת הורים, חדר המגורים, פינת האוכל וכיוצא באלה.

בשורות הבאות נסקור את יתרונותיהן של מדבקות הקיר כאמצעי לשדרוג הבית. נראה מדוע רבים כל כך החלו להשתמש בהן ומדוע הביקוש רק הולך ועולה.

דגמים וצורות

בין היתרונות החשובים המצויים באפשרות של שדרוג הבית באמצעות מדבקות קיר ניתן למצוא את ריבוי האפשרויות. השפע הרב של דגמים וצורות של מדבקות ייעודיות לעיצוב מאפשר לכל אחד למצוא את המדבקה או את שילוב המדבקות שמתאים לו. בין היתר ניתן למצוא:

  • דגמים גדולים, בעלי אפקט דרמטי.

  • דגמים קטנים, בינוניים, ואף כאלה בעלי אופי אומנותי.

  • רקעים בעלי אופי אורבאני, בשחור לבן או בצבע.

  • דוגמאות קטנות המשתלבות זו בזו.

  • מדבקות המיועדות להוות תחליף לתמונות רגילות.

  • דגמי קונספט, מדבקות אווירה וכן כאלה שמיועדות לתקרה.

  • סוגים בעלי תכונה של מחזירי אור, דגמים מבריקים ועוד.

עיצוב במחיר נוח

יתרון חשוב נוסף של מדבקות קיר לשדרוג הבית טמון בשילוב של שני היבטים. מצד אחד מדובר על אמצעי נוח מאוד ליישום, למרות היותו מרשים ובעל נוכחות. מצד שני, מדובר על אמצעי עיצובי במחיר נוח, שלא מצריך השקעה גדולה.

למעשה, לא קיים כיום אף פתרון עיצובי אחר שלא מצריך כל מיומנות טכנית של הרכבה או התקנה ועם זאת יוצר שינוי בחלל הפנים בצורה דרמטית ומשכנעת כל כך.

הדגמים האיכותיים של מדבקות הקיר מיוצרים בצורה כזאת שהן מיושמים על גבי קירות או משטחים שונים בצורה קלה ונוחה, ללא היווצרות של בועות אוויר או פגמים אחרים.

המראה המתקבל הוא יוצא מגדר הרגיל ומתאים לכל סביבת מגורים ואפילו לשדרוג חלל פנים של משרדים ופינות עבודה – בבית ומחוצה לו.

אפשר לשנות בקלות

מלבד העובדה שאת המדבקות הקיר ניתן למקם במקומם במהירות ובקלות יש עוד היבט אחד, חשוב מאין כמוהו. כאשר מדובר על משווק איכותי, הרי שבהחלט ניתן למצוא גם סוגים שניתנים להסרה קלה. בכך, מדובר על פתרון עיצובי גמיש מאין כמוהו.

ניתן בהחלט לעשות שימוש בעיצוב הנבחר למשך תקופה מסוימת ולאחר שרוצים לשנות, בדיוק כפי שקונים חולצה חדשה או תכשיט חדש, פשוט מסירים ומחליפים בעיצוב ביתי חדש.

]]>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית