טיפים לכל עת: 10 גימיקים לשיפור החיים

רינה כספי אספה עבורכם מקבץ של 10 גימיקים קטנים ובדוקים למצבים שונים ומשונים

רינה כספי | כיכר השבת |
1. אם שאלתם שאלה ולא קיבלתם תשובה, פשוט תשתקו. שתיקה כבדה וארוכה בסופו של דבר תאלץ את בן השיח שלכם לענות, בין אם הוא רוצה ובין אם לא.

2. אם אתם נאלצים לעבוד עם לקוחות זועמים, שימו מאחורי השולחן שלכם מראה כך שהמבקר יוכל לראות את פניו. אף אחד לא אוהב לראות את עצמו צורח ומקלל, כך שהמראה תכריח גם את לקוחות חמי המזג להתנהג בצורה תרבותית יותר.

3. כשאתם לומדים משהו חדש, נסו ללמד מישהו אחר. אין דרך טובה יותר לזכור היטב חומר חדש מאשר לנסות להסביר אותו לבן אדם אחר.

4. האנשים נוטים לזכור אירוע ראשון ואחרון, ושוכחים במהרה את מה שקרה באמצע. תזכרו את זה כשאתם מכינים מצגת או מתכוננים לפגישה חשובה. השקיעו מאוד בדקות הראשונות והאחרונות של הופעתכם.

5. המעשים שלנו משפיעים על מצב הרוח שלנו לא פחות מאשר מצב הרוח משפיע על המעשים. כלומר אתם יכולים לחייך ולשיר מרוב משחה, אבל אתם יכולים לחייך ולשיר גם כדי להוסיף קצת שמחה ליום קודר.

6. אם אתם רוצים להבין את יחסי הכוחות בחבורת אנשים זרים, פשוט תספרו בדיחה. כשקבוצת אנשים צוחקת, כל אחד מסתכל על הבן אדם אותו הוא מחבב יותר מכל השאר.

7. האנשים זוכרים את ההרגשה שלהם אחרי השיחה אתכם ולא את מה שאמרתם להם. אם אתם רוצים שדבריכם יתפרשו לטובה, תדאגו להרגשה טובה של הבן אדם בסוף השיחה. ומה הדרך הבטוחה למצוא חן בעיני אנשים? לדבר פחות, להקשיב יותר.

ואם כבר לדבר, אז לדבר על הנושא שמעניין את בן השיח ולא אתכם. זכרו את כלל הדג והתות: אתם אוהבים לדוג ואוהבים תותים. אבל אם תדוגו בעזרת תותים, לא תצליחו כלל. לכן לדייג יוצאים עם תולעים שהדגים אוהבים ולא אם התותים שאתם אוהבים.

8. אם אתם לחוצים לפני פגישה חשובה או אירוע כלשהו, תלעסו מסטיק. כשאנחנו לועסים, המוח שלנו חושב שאנחנו אוכלים. אבל אף אחד לא אוכל במצב מסוכן. במילים אחרות, אם אנחנו אוכלים, הסכנה אינה קיימת וניתן להירגע. הדבר נשמע קצת ילדותי, אבל שיטה פיזיולוגית פשוטה זו באמת עוזרת להירגע.

9. אם אתם נאלצים לעוות מעט את המציאות, ויחד עם זאת רועדים מפחד מפני חשיפה, אתם יכולים להירגע. כל המחקרים אומרים בצורה חד-משמעית כי האנשים מפריזים ביכולתם של האנשים האחרים לחשוף את השקר שלהם. אנחנו מכירים את עצמנו היטב ומרגישים מיד בזיופים השונים, בשינויים בתנועות ובקול.

לאנשים אחרים אין את היכולת הזאת, וככל שהם מכירים אותנו פחות, כך היכולת שלהם לזהות את השקר שלנו פוחתת. דרך אגב, זה פועל גם בכיוון ההפוך: בדרך כלל אנחנו מפריזים ביכולת שלנו לזהות שקר של אנשים אחרים.

10. ולסיום טיפ חשוב לקראת החורף המתקרב: אם האף שלכם סתום ואין טיפות בהישג יד, פשוט תרימו את הלשון בתוך הפה ותלחצו חזק על החך, תוך כדי שאתם לוחצים עם האצבע על הנקודה בין הגבות. ההקלה תגיע במהירות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית