העסק המושלם לאימהות שמחפשות פרנסה מהבית

זה פשוט. זה נוח וזה יכול להיות גם מאוד מתגמל. עוד על הקמת עסק מכניס ישירות מהסלון

רוני כצמן | כיכר השבת |

לסחור עם כל העולם

ההתפתחויות הטכנולוגיות ובראשן האינטרנט הולידו אפשרויות רבות להתפרנס מהבית. לא עוד תלות במרחב הפיזי, פקקים ונסיעות ארוכות, לא עוד לאחר לאסוף מהגן או לגדל ילדים על אוכל מהמיקרוגל. מחשב וחיבור לאינטרנט הם כל מה שתזדקקי לו כדי לצאת לדרך.

ההזדמנות של ebay – להפוך קש לזהב

תחשבו על קניון ענק. יותר גדול ממה שתוכלו להעלות אי פעם בדעתכן. קניון שמתקיים בו זמנים במרחב וירטואלי ומושך אליו קונים מכל העולם. זהו ebay. באיביי קיימות מאות אלפי, אולי מיליוני חנויות. חלקן קטנות וחלקן גדולות יותר – באין ספור תחומים: ממוצרי חשמל ועד מטבעות עתיקים, חפצי אמנות ובגדי יד שניה...

חלק ניכר מהמוצרים נמכרים במחירי מציאה וחלקם לא. כמו בכל קניון הקונים הפוטנציאלים גולשים בין החנויות ו"בודקים את הסחורה" רק שב- ebay מסתובבים מיליוני קונים בכל דקה נתונה – מה שהופך אותו לזירה אטרקטיבית במיוחד.

כל אחד יכול לסחור באיביי. זוהי פלטפורמת מסחר הפתוחה בפני הקהל לא רק לקניה אלא גם למכירה. לכן, במספר צעדים בלבד, וללא כל צורך בהשקעה ראשונית – כל אחד יכול להקים חנות ב- ebay ולהתחיל למכור (להרוויח!!).

איך עושים זאת ללא כל השקעה ראשונית? פשוט – מתחילים למכור כל מה שיש לכם בבית ואינו נמצא בשימוש (עם יד על הלב – כמה מוצרים כאלה אתם יכולים למכור???!).

אין בית מודרני כמעט שאינו מכיר פי 3-5 ממה שבאמת דרוש כדי לחיות טוב. אז חשבו על כל הדברים שמאופסנים אצלכם כאבן שאין לה הופכין...מחכים לגואל – כן, אלה בדיוק יוכלו להפוך לכסף. הרבה כסף.

צעדים ראשונים בבניית חנות באיביי

אפשר להצליח באיביי בגדול ואפשר גם להתייאש ולעזוב את זה במהרה – אם לא תדעו בדיוק מה ואיך לעשות. כדי להצליח באיביי, כדאי לשמוע עצות של מומחים שמכירים את הפלטפורמה הזו על בוריה ואף עוסקים בהדרכת אחרים כיצד לעשות את זה נכון, בלי לאבד אנרגיה ומוטיבציה ועם להגדיל את סיכויי החשיפה לחנות שלכם ולקידום המכירות בה.

כדי להתחיל למכור באיביי תצטרכו:

  • לפתוח חשבון איביי (ההרשמה פשוטה והיא בחינם)

  • לפתוח חשבון בפייפאל – (בחינם) – לצורך כך תצטרכו להחזיק בכרטיס אשראי בינלאומי (אם אין ברשותכם כזה, ניתן לרכוש בכל סניף דואר כרטיס אשראי נטען)

  • לערוך מחקר שוק – פתחו ארונות, רדו למחסן, סדרו את עליית הגג, אווררו את הבוידעם! והתחילו למיין ולהוציא דברים שאינם בשימוש. מה שלא נחוץ לכם יכול להיות נחוץ מאוד למישהו אחר אי שם בעולם – ויכול להכניס לכיסכם הרבה כסף.
    לאחר המיון הראשוני הזה שובו לאיביי ובדקו מה הן הנישות החמות ביותר בכלי שנקרא: Completed listings.

  • להעלות את המוצרים לחנות הווירטואלית - כאן ניתן לבחור בין 2 סוגי מכירה: פומבית או רגילה. העלאת המוצרים הינה פשוטה ביותר ולאחר שתכנסו למרחב הווירטואלי תקבלו הנחיות צעד אחר צעד כיצד לעלות מוצרים.

  • לצור דף מכירה אטרקטיבי – כותרת מפורטת של המוצר המכילה את מילות המפתח שלו (דרכן יגיעו אליכם יותר בקלות), חיוני שיכיל תיאור מדויק של המוצר ואת הפרטים במדויקים של אופן המשלוח.

]]>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית