קווים לאופיין של בנות מזל דלי

המשפחה חשובה להן יותר מכל, במיוחד הילדים. הן תהיינה אימהות "חברות" יותר מאשר סמכותיות. אבל בדרך מופלאה כלשהו יכבדו אותם ילדיהם לא פחות מאשר אילו היו אימהות "מלכות". הן מיטיבות להבין לנפש הילד, ממש כשם שהן מסוגלות להבין אדם במצוקה (אסטרולוגיה)

מלי אברהם | כיכר השבת |
בנות מזל דלי עלולות להיראות לך תלושות קמעא, לאחר ההתלהבות הראשונית מהידידותיות השופעת של הדליות, היו ונעלמו. היו ופרחו. מבט מרוחק מעט בעיניהן הנפלאות, החוזות למרחקים.

אין ספק, כי הן רואות ושומעות צלילים וקולות בתדר שאותו אנחנו איננו שומעים. כוכב הלכת אוראנוס, הגדול פי שישים מכדור הארץ והנחשב לשליט מזלן, הוא כוכב מתקדם, המעניק להן אנרגיות חשמליות כמעט, והבנה עמוקה בכל מה שקשור לקדמה ולניו אייג'. מתכנתי המחשבים הגדולים ופורצי הדרך בהיי טק, יהיו תמיד מושפעים ממזל דלי . כלומר, הם לא חייבים להיוולד בחודש שבט, אבל המפה שלהם תגלה כי השפעה גדולה של דלי "שפוכה" בחלקים רבים שלה.

בנות מזל דלי הן נשים נפלאות, מוכשרות מאד שלא להעיק. סלחניות ומעבירות. ממש נכס כבנות זוג.

אממה. לכל יתרון יש צד שני של מטבע. קרירות מסוימת, מתכתית כלשהי, אלגנטית וכסופה, שזורה בהנהגותיהן. ולא יעזור עד כמה שתהיינה ארציות ורגילות בכל דבר..

הן לא לוקחות קשה כמעט שום דבר. ומסוגלות לדלג על פני מהמורות בחיים באופן חינני, בששון ותוך שיתוף חברי מוחל ויוצא דופן, עם רשימת ידידים עד מעבר לאופק.

בעבודה הן חרוצות, משתפות פעולה וקופצות כמדלגות מעל מכשולים כדי להצליח. מלבד החכמה הבסיסית שלהן, ואהבת כל מה שקשור באינטלקט, יש להן יכולת ללמוד וכישרון ניהולי יוצא דופן.

הן אוהבות להתפנק, לחיות ברמת חיים גבוהה. ובדרך כלל יידעו להשתמש נכון בכרטיס אשראי..

המשפחה חשובה להן יותר מכל, במיוחד הילדים. הן תהיינה אימהות "חברות" יותר מאשר סמכותיות. אבל בדרך מופלאה כלשהו יכבדו אותם ילדיהם לא פחות מאשר אילו היו אימהות "מלכות". הן מיטיבות להבין לנפש הילד, ממש כשם שהן מסוגלות להבין אדם במצוקה, או הסובל מחולי נפשי. צירוף של פיענוח הנפש האנושית עם חמלה והבנה לכל בר אנוש מעניקים להן גישה אוטומטית לליבם של אנשים, ולו חולים. ולו בנפשם.

בת מזל דלי. פתוחה, מבינה עניין, מקורית להפליא, מתמידה, חייכנית וחברה נפלאה.

אנחנו ממליצים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית