שישה סימנים שמעידים: את ממש לפני לידה

ההריון מגיע לסופו. כל יום שעובר כולל בתוכו בציפייה עצומה. לא בטוחה שהלידה מתקרבת? יערית אלבז ליקטה סימנים שיבשרו לך: בעוד זמן קצר יגיחו חיים חדשים אל העולם (הריון)

יערית אלבז | כיכר השבת |
רעב מוגבר וזלילה מתמשכת

את חשה רעב לא מוסבר למרות שלפני דקה סיימת לאכול ארבעה בורקסים עתירי גבינה, לשתות מיץ גזר כי זה נורא בריא ועל הדרך לנשנש גריסונים. חלפה לה חצי שעה ואת שוב רעבה. למעשה, זה לא את - זה העובר שברחמך. רגע לפני שהמסע הגדול של חייהם הם צוברים כוח.

בחילות והקאות

מהיכן מגיעות הבחילות? כנראה שאכילה מופרזת לא ממש מחמיאה למערכת העיכול. הוסיפי לזה את המתח וההכנה ההורמונלית לקראת הלידה - כל אלה גורמים לבחילה קשה ולהקאות. אל דאגה, עד הלידה זה יעבור.

נפיחות

את עומדת מול הראי ונדהמת מהנפיחות שהשתלטה על גופך - כנראה שהלידה מתקרבת. הנפיחות בדרך כלל תבוא לידי ביטוי בפנים ובשפתיים.

כאבי גב

כאבי הגב שתוקפים אותך הם חלק מ"בצער תלדי". מכיוון שאת בשיא משקלך החדש, הקילוגרמים העודפים משפיעים ומכבידים. כאבי הגב גם מסמלים על תחילתם של צירים. אין לך הרבה ברירות אלא לקבל זאת באהבה וכמובן ובתפילות רבות.

רצון עז לנקות

פסח לא נראה באופק ונתקפת באובססיית ניקיונות? זו תחושת ההתחדשות של משהו חדש שתכף מגיח לעולם.

יש עוד המון סימנים, חלקם מובהקים וחלקם פחות אבל אלו שהוזכרו לעיל חלים כמעט על כל הנשים. בשורה התחתונה, הכי חשוב שתהיה לך לידה קלה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית