מדהים: כף ידכם תגלה עליכם הכל

כף יד שמאל מייצגת את ההורים, את העבר ואת הכלים שהקב"ה נתן לנו ואילו יד ימין מראה את פועלנו בעולם ומשתנה מדי תקופה לפי מה שאנו פועלים. החיים בידיים שלנו. אילנה בן משה מסבירה לנו מהו אבחון עפ"י כף היד

אילנה בן משה | כיכר השבת |
הכירולוגיה הינה למעשה אבחון על פי כף היד.תחילתה של הפסיכולוגיה עצמה. כירוג שהמציא תורה זו טען שהמוח רושם את פעולותינו על כף היד. כיום מתייחסים לכירולוגיה כאל מיסטיקה אבל במאה ה-19 באירופה למדו אותה בבחינת מדע מדויק באוניברסיטאות. זוהי תורה עם חוקים מדויקים הכוללת פריטים רבים מאוד ביניהם: צורת כף היד, אצבעות, גבעות, ציפורניים וכמובן הקווים שבתוך הכף.

מדוע תורה זו כה מרתקת?

כשאני נדרשת לאבחן כף יד אינני צריכה לקבל אינפורמציה כלשהי מבעל כף יד זו. כל שעלי לעשות זה לבחון את המאפיינים הניצבים מולי ולנתחם. בניגוד לתורות אחרות בהם עלי לשאול מתי נולד האדם או באיזו שעה כאן כף היד מספרת את הסיפור.

מדוע כדאי לאבחן בכלל?

מפני שכף היד נותנת לנו מידע על עולם הרגש של המאובחן, על חוכמתו, על נדבכי נפשו, התנהגותו בבית ובחברה ובעצם היא חושפת את כל עולמו. כשמראים לי כף יד אני יכולה בקלות לאבחן אם כך כיוון מקצועי, ייעוץ בענייני רגש, לראות האם קיימות חרדות ודאגות ובקיצור הכל. בעזרת אינטואיציות אני רואה מי האישה העומדת מולי על כל רבדיה. אין מדובר בחיזוי עתידות אלא בכיוונים ובהכוונה בלבד.

כמו שאנו ניצבים מול כלים שונים למשל המחשב אשר אפשר להשתמש בו לפעולות נקיות בלבד, כך בחרתי לאבחן מתוך כף היד בניקיון כפיים... ככלי טהור רוחני ואמיתי שחבל לפספסו ולהחמיץ את המידע הרב שהוא נותן. כשמגיעה אישה אני רואה היכן המצוקות, הבעיות, הלבטים ומנחה אותה תוך רגישות רבה וזהירות אל היעד הנכון. אני רואה בתורה זו תורה חזקה שהרי מרגע שאמרתי לה את אופיה את מקצועה ועוד פרטים רבים היא סומכת עלי לגבי הכוונה עתידית. כאישה חרדית אני נוטלת ידיים לפני כל פגישה ומבקשת מהקב"ה הנחייה טובה לדרך הנכונה לאישה הזו.

לא מדובר באבחון גרידא. כשבאמתחתי ארגז כלים גדול הכולל שיטות רבות ניתן לאבחן ולהבין מי האישה מולי ואיתה אני מתקדמת ליעדים אישיים, יחד אנו מתקדמות בענק. בנוסף לכך כשאני מזהה חרדות או פחדים המעכבים את האישה מלממש את הפוטנציאל הטמון בכף ידה.

האם מותר לאבחן בכלל על פי היהדות?

בכל הרצאה שאני מעבירה אני נשאלת שוב ושוב האם מותר לאבחן ואני עונה כי אני יוצאת רק מתוך הכוונה ולא אומרת את העתיד. כל שנה אנו אומרים ביום הכיפורים "וחותם יד כל אדם בו" . הפירוש ברור: מאלפי כפות ידיים שכבר אבחנתי רואים את חותמו של כל אדם בעולם הזה. אני רואה בזה יעוד לעזור לכל אדם לחברו אל הכלים האמיתיים שהקב"ה זימן לו. תורה זו אינה שונה מאבחון על פי גלגל העין או על פי כף הרגל. כשאני מכוונת אישה ליעודה, כשאני משכינה שלום בינה ובין בעלה. כשאני מחברת אותה לעצמה אני יודעת בוודאות שיש בשליחותי זו לא רק יעוד אלא קדושה.

היכן הבחירה אם הכל כתוב כבר מראש על כף היד?

כף יד שמאל מייצגת את ההורים, את העבר ואת הכלים שהקב"ה נתן לנו ואילו יד ימין מראה את פועלנו בעולם ומשתנה מדי תקופה לפי מה שאנו פועלים. על כן אם האדם משנה את מסלולו כף יד ימין משתנה אף היא בבחינת "הכל צפוי והרשות נתונה". כאן למעשה רואים בבירור את הבחירה של האדם.

כשאומרים למישהו קח את עצמך בידיים מתכוונים גם לזה.. קח את עצמך מתוך הידיים וצא לדרך חדשה!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית