"אמילי עמרוסי פרסמה רמיזות שקריות"

"לונילובו" במתקפה חריפה בעקבות דבריה של אמילי עמרוסי. לטענתן, הן לא ממומנות על-ידי שום ארגון וגם מאיימות בתביעת דיבה נגד מי שלא ידייק בפרטים הקטנים (בחירות 2015, נשים)

אסתי שושן | כיכר השבת |
זוכרים כשהתחלנו התגובה הייתה ניסיון ללעוג לנו ופשוט להתעלם בתקווה שאנחנו נימוג?

ובכן לאכזבת רבים, כנראה הצלחנו מעל למצופה וכשעלה הנושא לסדר היום באופן מאורגן, מקצועי ורציני, עורר כל כך הרבה תגובות ונדון בכל פורום, קבוצה, סלון או שולחן שבת. במפלגות החרדיות התחילו לפחד.

הפחד והמצוקה, הולידו אינספור מתקפות, השמצות אישיות בהעדר תשובות רציניות לדרישתנו.

השמועות אומרות שב"כיכר השבת" האתר החרדי שכספי מימון המפלגות החרדיות זורמים אליו כעת בשפע, היתה כבר כתבה מוכנה בעניין. ובכדי להפוך את זה לסיכול ממוקד גורמים אינטרסנטיים במגזר גייסו את אמילי עמרוסי מ"ישראל היום" שפיזרה בסוף השבוע רמיזות שיקריות כאילו אנחנו ממומנות על ידי ארגון זה או אחר, כל זה בניסיון להפוך אותנו ללא לגיטימיות בקרב קהל דתי חרדי שמזוהה כימני.

אז לעובדות:

1.

תודה על המחמאה, אבל למרות המיתוג המעולה שלנו והאתר המושקע, אנחנו לא ממומנות על ידי שום ארגון. באפס תקציב ובעשר אצבעות עם הרבה לב ונשמה הרמנו סוגייה לסדר יום ועל כך כבוד וגאווה. יש מספיק נשים במטה העוסקות במיתוג, פרסום ותקשורת. אנחנו פשוט יודעות לעבוד ולא מתכוונות להתנצל על כך.

2.

הקמפיין לא מופעל על ידי שחרית ושחרית אינה גוף שמאל. אסתי רידר עמיתה בשחרית, רחלי איבנבוים משתתפת בתכנית 120 - עתודה פוליטית רב תרבותית לשותפות חברתית חדשה, בה משתתפים גברים ונשים מכל הקשת הפוליטית, כמו בשאר הפעילויות של שחרית. כולנו אגב פעילות במגוון תחומי עשייה חברתית.

3.

הקמפיין הוא לא פוליטי, אלא מטרתו להעלות לסדר היום את זכויותיהן הנרמסות של נשים חרדיות שמתחיל בחוסר הייצוג שלהן בכנסת. הנשים בלונילו"בו בו מגיעות מכל הקשת הפוליטית. רחלי איבנבוים לדוגמא היתה מועמדת ברשימת הבית היהודי בירושלים.

4.

אין לנו שום תקציב או כסף מארגון כלשהו וגם לא משחרית או הקרן, יש לנו גיוס המונים ציבורי באתר מימונה, רק משם מגיע הכסף. מי שיטען אחרת מסתכן בתביעת דיבה.

והנה המקום ממנו מגיע הכסף, אגב כסף קטן שיועד אך ורק לקניית באנרים, שטחי פרסום והדפסות. - mimoona.co.il

(תגובה רשמית ממטה "לונילובו " - שפורסמה גם בדף הפייסבוק שלהן)

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית