כך תשמרי על הריסים שלך

הריסים מהווים מגן לעין וכשהם מלאים הם מעניקים מראה נשי. ריסים במראה עגול ומלא משדרגים את מראה העין. יש כמה דרכים להדגשת הריסים, אבל לפני שאת מנסה לשפר אותם, כדאי שתשמרי עליהם (יופי)

יערית אלבז | כיכר השבת |
חולמות על ריסים עבים? פתרונות רבים קיימים היום בתחום החלמת הריסים - "הדבקה", "מילוי", "עיבוי", כמו גם מסקרות במגוון אפקטים. כולם יכולים ליצור מראה עגול ומלא נפח, ללא צורך בשימוש יומיומי במסקרה.

בעקבות כל ריס שנושר צומח ריס אחר בתוך שבעה עד שמונה שבועות. מטרת הריסים היא להגן על העין מפני חדירת לכלוך. הריסים משמשים כמסננת. ריסים מלאים נחשבים לסמל נשי, ומעניקים לעין שדרוג במראה טבעי.

בעקבות כל ריס שנושר צומח ריס אחר בתוך שבעה עד שמונה שבועות. מטרת הריסים היא להגן על העין מפני חדירת לכלוך. הריסים משמשים כמסננת. ריסים מלאים נחשבים לסמל נשי, ומעניקים לעין שדרוג במראה טבעי.,,לפני שאת נוגעת בריסים כדאי שתשמרי עליהם:,1. השתדלי לנקות את הריסים מדי יום במסיר איפור ובעדינות. השתמשי במסירים ללא אלכוהול ובכריות ניקוי עדינות - לא צמריות או בעלות סיבים.,2. השתדלי להימנע משפשוף העיניים בחוזקה על מנת למנוע נשירה.,3. ויטמין B יכול לסייע בחיזוק הריסים.,4. שמן זית במריחה קלה על הריסים תורם גם הוא לחיזוקם.,5. בשעת מריחת המסקרה עשי זאת בעדינות - מרחי במשיחה קלה על מנת למנוע נשירה מיותרת.,שמירה על הריסים או כל טיפול קוסמטי נוסף בהם תשדרג לך את המראה. אין ספק שזה ישפר את תחושתך וישדרג את מראה פניך.
‏

לפני שאת נוגעת בריסים כדאי שתשמרי עליהם:

1. השתדלי לנקות את הריסים מדי יום במסיר איפור ובעדינות. השתמשי במסירים ללא אלכוהול ובכריות ניקוי עדינות - לא צמריות או בעלות סיבים.

2. השתדלי להימנע משפשוף העיניים בחוזקה על מנת למנוע נשירה.

3. ויטמין B יכול לסייע בחיזוק הריסים.

4. שמן זית במריחה קלה על הריסים תורם גם הוא לחיזוקם.

5. בשעת מריחת המסקרה עשי זאת בעדינות - מרחי במשיחה קלה על מנת למנוע נשירה מיותרת.

שמירה על הריסים או כל טיפול קוסמטי נוסף בהם תשדרג לך את המראה. אין ספק שזה ישפר את תחושתך וישדרג את מראה פניך.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית