הפוליטיקאיות הישראליות, קווים לדמותן

אז מי אתן באמת? אמנם את דעותיכן אתן דואגות לפזר בכל כלי תקשורת אפשרי, עשיתן כמה דברים יפים למען (וכמה פחות). ניתוח אופי על ידי אבחון תווי פנים ועוד כמה פרטים שלא ידעתם, מי אתן איילת שקד וזהבה גלאון? (אנשים)

מירי ג' | כיכר השבת |
הן באות מכל גווני הקשת. מבוגרות, צעירות, ימניות ושמאלניות, אמהות ורווקות. אז מה תווי הפנים של הנשים בפוליטיקה הישראלית מספרים עליהן?

זהבה גלאון. יו"ר מפלגת מרצ, בת 59. נשואה ואם ל-2

זהבה גלאון. יו"ר מפלגת מרצ, בת 59. נשואה ואם ל-2,,אישה שכלתנית ומגלה רגישות גבוהה לנושאים מסוימים. בעלת חשיבה עמוקה ומבט קדימה דענית בעלת רצון לקדם דברים, קשובה לאחרים, שקולה, תפעל פי מה שנכון לפעול, בטוחה בדעותיה, אסרטיבית, שוקלת מילים , מביטה בגובה העיניים, בעלת אומץ ובטחון עצמי, בעלת חכמת וביקורתית מאד.,‏איילת שקד, הבית היהודי. בת 39. נשואה ואמא ל-2,,חברותית, טובת לב, רכה, דוגלת באמת, ניתן לתת בה אמון, זורמת עם החיים. פעילה ומלאה בשמחת חיים.,מירב מיכאלי, התנועה. בת 48, רווקה,,דעתנית, אינה חוששת להביע את דעותיה גם אם הן אינן מקובלות על הקרובים לה ביותר. מתקשה לקבל דעתם של אחרים, הישגית ומסמנת מטרות.,אורית סטרוק, הבית היהודי. בת 54. נשואה ואמא ל-11,,אידיאליסטית, נחושה להשיג את מטרתה, בעלת לב טוב וחשיבה עמוקה, מבט קדימה. מקשיבה ומלבנת דברים תוך הקשבה, שמה את הזולת לפניה, מסורה ועומדת על שלה.,ציפי לבני, המחנה הציוני. בת 57. נשואה ואמא ל- 2,,לא מהססת לומר את אשר על ליבה. נחושה ובעלת ביטחון עצמי גבוה. דעתנית, בעלת חשיבה עמוקה. לא תחשוף את כל קלפיה, בעלת רצון עז להתקדם ולקדם. עיקשת.,הכותבת היא מאבחנת באמצעות תווי פנים.
‏ יו"ר מרצ זהבה גלאון

אישה שכלתנית ומגלה רגישות גבוהה לנושאים מסוימים. בעלת חשיבה עמוקה ומבט קדימה דענית בעלת רצון לקדם דברים, קשובה לאחרים, שקולה, תפעל פי מה שנכון לפעול, בטוחה בדעותיה, אסרטיבית, שוקלת מילים , מביטה בגובה העיניים, בעלת אומץ ובטחון עצמי, בעלת חכמת וביקורתית מאד.

‏איילת שקד, הבית היהודי. בת 39. נשואה ואמא ל-2

‏ איילת שקד

חברותית, טובת לב, רכה, דוגלת באמת, ניתן לתת בה אמון, זורמת עם החיים. פעילה ומלאה בשמחת חיים.

מירב מיכאלי, התנועה. בת 48, רווקה

‏ מירב מיכאלי - העבודה

דעתנית, אינה חוששת להביע את דעותיה גם אם הן אינן מקובלות על הקרובים לה ביותר. מתקשה לקבל דעתם של אחרים, הישגית ומסמנת מטרות.

אורית סטרוק, הבית היהודי. בת 54. נשואה ואמא ל-11

‏ אורית סטרוק - הבית היהודי

אידיאליסטית, נחושה להשיג את מטרתה, בעלת לב טוב וחשיבה עמוקה, מבט קדימה. מקשיבה ומלבנת דברים תוך הקשבה, שמה את הזולת לפניה, מסורה ועומדת על שלה.

ציפי לבני, המחנה הציוני. בת 57. נשואה ואמא ל- 2

‏ ציפי לבני, המחנה הציוני

לא מהססת לומר את אשר על ליבה. נחושה ובעלת ביטחון עצמי גבוה. דעתנית, בעלת חשיבה עמוקה. לא תחשוף את כל קלפיה, בעלת רצון עז להתקדם ולקדם. עיקשת.

הכותבת היא מאבחנת באמצעות תווי פנים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית