הגיע הזמן שתחשפו את פרצופכם האמיתי

אנו אלופים בלהתכסות במסכות, אני אף נוהגים להחליף אותם בהתאם וביחס לסביבה בה אנו מצויים,. גם אם לא נרצה בכך, אנו מכסים תכונות או קווי אופי שאיננו רוצים שיידעו על קיומן, אך ישנה תכונה שכולנו נוהגים להסתירה. למה אנחנו באמת מסתתרים מתחת למסיכה?

יערית אלבז | כיכר השבת |
כולנו מכוסים במסכות, מסכות עבות, דקות, שקופות, אטומות.. מסכות בהתאמה אישית. מסכה באשר תהיה, היא עדיין מסכה.

אנו נוהגים אף ללהטט בין המסכות, לבחור לנו באיזו אחת מהן להשתמש, באיזה אופן בהתאם למקום ולרוח הזמן בהם אנו מצויים.

נכון החיים מחייבים אותנו" אך ישנה תכונה אחת שאנו נוהגים במיוחד להסתיר אותה היטב לבל תראה מתחת למסיכה.

האינטואיציה - אנו לא רוצים להראות כנשמעים אליה, או משתמשים בה לעיתים קרובות, על אף שבשיח הפנימי ביננו לבין עצמנו היא מדורגת במקום הראשון, בפתיח של השיחה ובמקום האחרון כמסכמת וחותמת את המסקנה.

אנחנו לא מודים כי אנו נוהגים להשתמש בה על מנת שלא נתפס, כמדומיינים, חשים, ממציאים. ועוד כל מיני תיאורים דומים על אותו משקל.

האינטואיציה היא החלק המגשר בין הגוף לנפש, היא בעצם מביאה לידי ביטוי את הקשר בינהם.

יש לנו רצונות רבים שחבויים בתוכנו. כאשר אנו מרגישים שאנחנו מוכרחים לעשות שינוי שייטיב עימנו. או להימנע ממשהו על מנת לא להזיק לעצמנו. האינטואיציה היא המוליך בין החלק הרוחני שזהו הנפש, הרצון, לגשמי שזהו הגוף, המבצע.

לעיתים אנו חשים באנרגיה שלילית במקום מסויים, אין לנו הוכחה מדוייקת לכך או אישוש מדעי פיזיולוגי לתחושה הזו, אנו חשים ע"י הנפש.

הקביעות הללו שאנו קובעים לעצמנו במהלך החיים "האם המקום הזה שאני נמצא בו כעת טוב עבורי", העברת האנרגיות שיש בו, התחושה החיבור שלי אליו, אינן תחושות מבוטלות. יש לנו נטיה להתעלם מהם בשל ערטלאיותם. אך זהו כוחן של האינטואיציות הן יושבות בדיוק במקום הלא ברור, "בנפש" ובאות לידי ביטוי ע"י הגוף.

האינטואיציה יכולה לעזור לנו להבין את הדקויות, הרגשות העדינים שקשה לפעמים להסבירן במילים, את התחושות הלא בהירות ולפעמים גם להיות ככ' חזקות ולנצח מעל לכל עובדה יבשה וטכנית כלשהי.

אל תנסו לכסות את האינטואיציה במסכה, היא תתפרץ באיזשהו שלב, הקשיבו לה. תנו לה את הכבוד הראוי לה. היא תכונה מולדת ככל התכונות האנושיות הקיימות באדם והיא נועדה על מנת לעזור לו להגיע לתובנות ולחדד את מעשיו על הצד הטוב ביותר. הקשיבו לה לאיטואיציה, היא משלנו.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית