מה משקיעים רוצים?

החלטת לכבוש את העולם ולהפוך ליזמית? יש לך רעיון שאת חייבת לממש ומנתונים שבדקת עולה כי הוא יכול להפוך לרווחי במיוחד? מה שנותר לך הוא למצוא משקיע שיהפוך לך את הרעיון מחלום למציאות. מה באמת רוצים המשקיעים? שתשקיעו

יערית אלבז | כיכר השבת |
רוצים לפתוח עסק? שימו לב:
המשקיעים תמיד יבחנו בהתחלה את זהותם ואופיים של היזמים ואת גודל השוק שבו מדובר.

אלו הם שני הדברים שמשקיע ישים אליהם לב מיד בשלב הראשון. במידה והם לא קיימים הוא יעבור מיד ליזם הבא. אל תשכחו: בעל המאה, הוא בעל הדעה.

אז לפני שאתם ניגשים למשקיע בדקו עם עצמכם שני דברים חשובים שישכנעו את המשקיע לעבור איתכם לשלב הבא:

1. האם יש לכם אופי של יזמים?

זה לא סוד שהיזם הוא משווק. לפני הכל הוא בעיקר משווק את עצמו. בשלב הראשוני היזם הוא המוצר בעצמו, הוא אמור להראות את יכולות השכנוע שלו, את כושר המכירה, את כשרונו להלהיב ולבנות חזון שיהפוך ברבות הימים למציאות. ואם הוא ממש טוב, הוא יגרום למשקיע להאמין שהחלום שלו הוא מציאות.

משקיעים אוהבים יזמים מתמידים - הם לא יחפשו את אלו שחולמים וממתינים למשקיע שיבוא להעיר אותם מחלומם על מנת להגשימו.

הנה תרגיל: עימדו מול מראה ושכנעו את עצמכם להשקיע במוצר שלכם. לאחר מכן השמיעו בפני בן או בת הזוג שלכם. חברים ובני משפחה. קבלו הערות ושייפו את היכולות שלכם. אתם בדרך הנכונה.

2. בדקו את גודל השוק ביחס ליוזמה שלכם.

ללמוד, ללמוד וללמוד. אל תפנו למשקיע אם עוד לא למדתם מהו גודל השוק המדובר. גם אם אתם משווקים מעולים ויש לכם רעיון אדיר שאתם מאמינים בו, הורידו אותו אל השטח ודברו בשפת המשקיעים.

חשוב לוודא כי השוק גדול מספיק כדי שגם נתח שוק צנוע יוביל לתשואה מספקת ביחס לרעיון שלכם. יש לכם רעיון? דמיינו את המוצר ביד, תחושו אותו ממש באופן פיזי.

שאלו את עצמכם: האם בררתם את דרכי ההפצהה שלו? למה דווקא עכשיו בחרתם להוציא אותו? מהו קהל היעד שלכם? ואיך הוא בתור מוצר גם הקטן ביותר ימוקם במפה הגדולה ששמה המשק.

שאלות אלו חשובות בעיקר לברור העצמי של היזם עוד קודם פנייתו למשקיע. כדי שהרעיון שלכם יתקבל במלא העוצמה היו מוכנים ולא לשכח כמובן, תפילה והרבה אמונה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית