מירי שניאורסון בוחרת בין טוב לטוב יותר

הבחירות בחיינו אינן מסתכמות רק בין טוב לרע, הן בהרבה יותר מורכבות. מירי בחרה לעזוב את עולם השווק ולוותר על עולם העסקים, לבחור בחירה שונה, מאתגרת וטובה יותר (בחירות מהחיים)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
מסתבר שהבחירות שלנו בחיים הם לא בין טוב ורע, זה הרי קל וברור. הבחירות הן בדרך כלל בין טוב לעוד יותר טוב. בין רע מאוד לרע פחות.

לפני ארבע שנים בחרתי לעזוב סופית את עולם השיווק והמכירות ואת עולם העסקים למרות שהיה זה איזור הנוחות שלי.

היה לי הרבה יותר קל ופשוט שם מאשר בעולם התוכן הייעוץ והתקשורת. אבל בחרתי לעשות זאת והקמתי את 'הבחירה שלי'.

כאשר הקמתי את 'מירי שניאורסון - הבחירה שלי' כדי לייעץ וללוות נשים בעולם העסקי, לא ידעתי עד כמה מאתגר זה יהיה. ובכל זאת בחרתי ואני עדיין בוחרת בכל יום מחדש לעבוד עם נשים, לייעץ לנשים, לדבר לנשים ברדיו, וגם לכתוב לנשים.

את הספר 'פרשה באהבה' שיצא רק לאחרונה, כתבתי לנשים והוא מציע זווית נשית לאירועי פרשת השבוע.

זו אינה בחירה של זבנג וגמרנו. זאת בחירה יומיומית. עולם התוכן מצריך השקעה בלימוד חקירה וחיפוש של מענה עמוק ומקיף לאתגרי השעה. אבל תאמינו לי זה משתלם ואני מודה לבורא עולם על הבחירה שלי!

לפני ארבע שנים בחרתי לעזוב סופית את עולם השיווק והמכירות ואת עולם העסקים למרות שהיה זה איזור הנוחות שלי.,היה לי הרבה יותר קל ופשוט שם מאשר בעולם התוכן הייעוץ והתקשורת. אבל בחרתי לעשות זאת והקמתי את 'הבחירה שלי'.,כאשר הקמתי את 'מירי שניאורסון - הבחירה שלי' כדי לייעץ וללוות נשים בעולם העסקי, לא ידעתי עד כמה מאתגר זה יהיה. ובכל זאת בחרתי ואני עדיין בוחרת בכל יום מחדש לעבוד עם נשים, לייעץ לנשים, לדבר לנשים ברדיו, וגם לכתוב לנשים.,את הספר 'פרשה באהבה' שיצא רק לאחרונה, כתבתי לנשים והוא מציע זווית נשית לאירועי פרשת השבוע.,זו אינה בחירה של זבנג וגמרנו. זאת בחירה יומיומית. עולם התוכן מצריך השקעה בלימוד חקירה וחיפוש של מענה עמוק ומקיף לאתגרי השעה. אבל תאמינו לי זה משתלם ואני מודה לבורא עולם על הבחירה שלי!,
‏]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית