הידיים מלמדות עלייך: האם את מתלבטת סדרתית

צילה, בת 39, הגיעה אלי בעקבות התלבטויות קשות שהיא נתקלת בהם. קו הראש אמנם מראה על אישה נבונה וחכמה, אך שני קווים העידו על התלבטות כמעט כללית. האם אפשר להפוך ממתלבטת סדרתית להחלטית?

אילנה בן משה | כיכר השבת |
נשים רבות מתלבטות בכל מיני נושאים שקשורים בענייני היום יום או בהחלטות מהותיות. אבל יש נשים שמתלבטות ממש באופן סידרתי. אלה שיש להן שני קווי ראש או אפילו יותר קשה להן יותר להחליט. ולא זו בלבד אלא שני קווי ראש מול קו לב בודד מעצים את ההתלבטות כשבאה לבחור בין רגש לשכל.

צילה, בת 39, הגיעה אלי בעקבות התלבטויות קשות שהיא נתקלת בהם. קו הראש אמנם מראה על אישה נבונה וחכמה, אך שני קווים העידו על התלבטות כמעט כללית. נוסף לכך, קו לב נמוך מוכיח על סגירות וכן ביטחון עצמי נמוך ומכאן שקשה לה מאד להחליט.

לאחר אבחון שאלתי אותה כיצד היא מחליטה בדרך כלל. היא ענתה שהיא מעדיפה לתת לבעלה להחליט כמעט בכל דבר וכך היה גם כשהיה צעירה. הוריה החליטו עבורה.

שאלתי אותה אם כך מדוע הגיעה אלי. היא סיפרה שיש לה קונפליקט הקשור בבעלה ולכן לא יכולה להתייעץ עימו ואת הוריה אינה רוצה לשתף, לכן נזקקה ליועץ חיצוני.

המשכנו מספר פגישות על מנת לסייע לה לפתור קונפליקטים וגם להגיע להחלטות בעצמה ללא עזרתו של איש. כלי חשוב זה יכול להיות לעזר לנשים רבות החוששות לקבל החלטה לבדן. טוב וראוי לקבל סיוע ולהתייעץ, אבל החלטה שבאה מבפנים ומהרצון האמיתי של האישה כשהיא לוקחת עליה את האחריות, זוהי ההחלטה הנכונה.

יש לזכור שלא תמיד נקבל החלטה נכונה כי אין 100 אחוז אבל תמיד נוכל לומר שההחלטה היתה שלנו.

צילה, בת 39, הגיעה אלי בעקבות התלבטויות קשות שהיא נתקלת בהם. קו הראש אמנם מראה על אישה נבונה וחכמה, אך שני קווים העידו על התלבטות כמעט כללית. נוסף לכך, קו לב נמוך מוכיח על סגירות וכן ביטחון עצמי נמוך ומכאן שקשה לה מאד להחליט.,לאחר אבחון שאלתי אותה כיצד היא מחליטה בדרך כלל. היא ענתה שהיא מעדיפה לתת לבעלה להחליט כמעט בכל דבר וכך היה גם כשהיה צעירה. הוריה החליטו עבורה.,שאלתי אותה אם כך מדוע הגיעה אלי. היא סיפרה שיש לה קונפליקט הקשור בבעלה ולכן לא יכולה להתייעץ עימו ואת הוריה אינה רוצה לשתף, לכן נזקקה ליועץ חיצוני.,המשכנו מספר פגישות על מנת לסייע לה לפתור קונפליקטים וגם להגיע להחלטות בעצמה ללא עזרתו של איש. כלי חשוב זה יכול להיות לעזר לנשים רבות החוששות לקבל החלטה לבדן. טוב וראוי לקבל סיוע ולהתייעץ, אבל החלטה שבאה מבפנים ומהרצון האמיתי של האישה כשהיא לוקחת עליה את האחריות, זוהי ההחלטה הנכונה.,יש לזכור שלא תמיד נקבל החלטה נכונה כי אין 100 אחוז אבל תמיד נוכל לומר שההחלטה היתה שלנו.,
‏]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית