כך תטפלי בעיגולים שחורים סביב העיניים

לפי העיניים ניתן לגלות מהו גילך של האמתי. האזור סביב העין הוא האזור העדין ביותר ולכן הטיפול באזור זה חשוב במידה רבה. מהי הסיבה להיווצרות כהויות סביב העין ואיך מטפלים? (יופי)

יערית אלבז | כיכר השבת |
השקיות שנוצרות סביב העין מסגירות את גילנו, את אורח חיינו ואת הרגלי התזונה שלנו. השקיות והעיגולים השחורים שנגרמים כתוצאה מחוסר שינה, תזונה לקויה, גנטיקה גרועה או הזנחה. גורמים לנו להראות מבוגרים יותר.

איך נוצרים עיגולים שחורים מסביב לעין ?

סיבה ראשונה - הגורמת להיווצרותם של עיגולים שחורים ושקעים סביב עיניים היא כמובן הגיל, לקראת סוף שנות השלושים לחיינו, נוצרת היחלשות של הרקמות התומכות, והם גורמות למראה נפול מתחת לעין.

הסיבה השניה – תזונה לקויה, אם לא שמים לב לתזונה בריאה ומאוזנת, עישון ואלכוהול. הם גם גורמים המשפיעים להיווצרתם של כהויות סביב העין.

סיבה שלישית – גנטיקה. העור הדק ביותר נמצא מסביב לעין, בעלי עור רגיש ודק יותר שנולדו כך, יסבלו מכהויות בגיל מוקדם יותר. הסיבה לכך היא השתקפות כלי הדם על פני העור הדק שמסביב לעין ויוצר מראה כהה.

סיבה רביעית – מחלות שונות שגורמות להשתקפות המחלה ישירות על העיניים,

סיבה חמישית - פיגמנטציה, הצטברות של מלנין סביב העין היוצר כתמים על פני העור.

הדרכים היעילות לטיפול בכהויות:

שתיית מים - עוזרת למי שיש עור עדין ודק במיוחד הייא מבהירה את הכהות בכלי הדם וגורמת למראה פחות כהה.

בוטוקס וחומרי מילוי - המתאימים יעלים את המראה המבוגר.

קרם עיניים וסרום - יפחית את סימני הגיל , ואת היובש, הסרום יעיל לטיפול עמוק סביב העין, המריחה באזור העיניים תעשה בעדינות ולא במשיחה גסה, העור עדין ולכן צריך למרוח בתפיפות קלות, כדאי שיכיל מקדם הגנה גבוהה כאשר נחשפים לשמש.

תזונה נכונה - המנעות מעישון ושתיית אלכוהול, מחסור בוויטמינים עלול להביא להיווצרותם של העחיגולים הכהים , מזונות עשירים בוויטמינים כגון: ירקות ירוקים וכתומים, גרעינים אגוזים ומוצרי חלב. מזונות העשירים בויטמינים A,K,C,E הם מזונות שייטיבו עם המראה סביב העין.

שינה - שינה מספקת ונכונה, רצוי על כרית גבוהה יכולים לשפר בצורה ניכרת את הכהויות סביב העיניים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית