הפסח הזה, תתאפרי כמו מלכה

פסח בפתח ואת ממש לקראת סיום קניות אחרונות. את מתחדשת ואיך שלא גם באיפור, האיפור בדרך כלל אינו מחזיק מעמד כבר ליום המחרת מלבד הבעיה ההלכתית להתאפר בשבת, חשוב שיהיה לך איפור איכותי וטוב לעור הפנים. יש לנו פתרון מצוין בשבילך (יופי)

Mame | כיכר השבת |
כמה פעמים יצא לך להתלבט אם להתאפר בערב שבת או בחג? האיפור הוסר מבלי להתאפר שוב יום למחרת, בדיוק יש לך שבת משפחתית, וממש בא לך להראות במיטבך חברת SHABBOS BRUSHUPS הבינה את מצוקתך ופיתחה ליין איפור מיוחד ומהיום את יכולה להתאפר גם בשבת, איפור מינרלי העשוי מחומרים טובים ואיכותיים לעור פנייך.

מהיום את יכולה להתאפר גם במהלך שבת ויום טוב עם האיפור המינרלי האיכותי מבית SHABBOS BRUSHUPS האמריקאי

איפור זה, בשונה מאיפור עמיד לשבת, איפור מינרלי איכותי אשר ניתן להשתמש בו ולהתאפר איתו במהלך כל השבת והחג.

איפור זה פותר בעיות רבות אשר אין להן כיום מענה בשום מוצר איפור אחר.

כמה סיבות למה את חייבת ערכת איפור כזו אצלך:

1. יותר משני ימי חג ושבת רצופים – שום איפור עמיד לא יחזיק מעמד לכל כך הרבה ימים.

2. לחץ ימי שישי הקצרים – מהיום ניתן להתאפר גם לאחר כניסת השבת והדלקת הנרות ללא שום חשש

3. כאשר ישנם אילוצים שאינם מאפשרים להתאפר לפני כניסת השבת.

4. איפור זה בריא לעור בשל היותו מינרלי, אורירי ונושם.

5. בשל העובדה שניתן להסיר את האיפור בשבת ולחדשו בשבת – אנו מאפשרים לעור לנשום במהלך הלילה.

6. האיפור מגיע במגוון מוצרים רב ובמבחר גוונים: מייקאפ, סומק, איילינר, אודם, צלליות, ברונזר.

7. כל המוצרים במרקם אבקתי והשימוש במוצרים הינו בעזרת מברשות.

המוצרים המינרליים הינם במרקם אבקתי יבש – אולם, בטכנולוגיה ייחודית שפותחה בארה"ב ע"י היצרנית אליסון-מתקבל הרושם כאילו מדובר במוצר משחתי-גם האודם.

כן, כן את ממש חייבת לנסות. ובכך למעשה מתקבל מראה של איפור רגיל.

מהיום את יכולה להתאפר גם במהלך שבת ויום טוב עם האיפור המינרלי האיכותי מבית SHABBOS BRUSHUPS האמריקאי,איפור זה, בשונה מאיפור עמיד לשבת, איפור מינרלי איכותי אשר ניתן להשתמש בו ולהתאפר איתו במהלך כל השבת והחג.,איפור זה פותר בעיות רבות אשר אין להן כיום מענה בשום מוצר איפור אחר.,כמה סיבות למה את חייבת ערכת איפור כזו אצלך: ,1. יותר משני ימי חג ושבת רצופים – שום איפור עמיד לא יחזיק מעמד לכל כך הרבה ימים.,2. לחץ ימי שישי הקצרים – מהיום ניתן להתאפר גם לאחר כניסת השבת והדלקת הנרות ללא שום חשש,3. כאשר ישנם אילוצים שאינם מאפשרים להתאפר לפני כניסת השבת.,4. איפור זה בריא לעור בשל היותו מינרלי, אורירי ונושם.,5. בשל העובדה שניתן להסיר את האיפור בשבת ולחדשו בשבת – אנו מאפשרים לעור לנשום במהלך הלילה.,6. האיפור מגיע במגוון מוצרים רב ובמבחר גוונים: מייקאפ, סומק, איילינר, אודם, צלליות, ברונזר.,7. כל המוצרים במרקם אבקתי והשימוש במוצרים הינו בעזרת מברשות.,המוצרים המינרליים הינם במרקם אבקתי יבש – אולם, בטכנולוגיה ייחודית שפותחה בארה"ב ע"י היצרנית אליסון-מתקבל הרושם כאילו מדובר במוצר משחתי-גם האודם.,כן, כן את ממש חייבת לנסות. ובכך למעשה מתקבל מראה של איפור רגיל.,,בקרו באתר הבית שלנו: http://www.makeup4shabbat.com/
‏ האיפור הינו בהכשר כשרויות מהודרות של בד"ץ בית יוסף בנשיאות הגאון הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, הרב הגאון ר' פישליס שליט"א – חתנו של הגאון ר' דוד פיינשטיין שליט"א. מגדולי הפוסקים בארה"ב כיום ובנו של הגאון ר' משה פיינשטיין זצוק"ל. בקרו באתר הבית שלנו: http://www.makeup4shabbat.com/]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית