השנה החלטתי, אני נסיכה!

כולנו כאלה. מנקות משפשפות ולקראת הסדר מתחילות להראות ממש בסדר, בערב אחד אנו הופכות מסינדרלה לנסיכה אמתית. השנה החלטתי שאני כבר סינדרלה מתקדמת, לא למתחילות ודמיינתי את ביתי כארמון. נעזרתי במשרתים קטנים וגם חיצוניים כדי להתכונן למשתה המלך, לא בחלתי בדבר (פסח 2015)

אילנה בן משה | כיכר השבת |
כל שנה אני מארחת משפחה לליל הסדר. כך יצא כך יוצא וזו כבר עובדה. לכן העבודה קשה ורבה. בכל שנה אני עוד מנקה את האוטו יומיים לפני ליל הסדר, מקרצפת כל פינה במסירות ומגיעה חסרת תחושה כללית לליל הסדר, השנה החלטתי שאני בת מלך.

ראיתם פעם נסיכה מקרצפת? או מתכופפת ומתעלפת? בכל סיפורי האגדות הנסיכות הן נסיכות, חוץ מאחת שהיא קודם סינדרלה ורק אז הופכת לאשתו של הנסיך.

כולנו כאלה. מנקות משפשפות ולקראת הסדר מתחילות להראות ממש בסדר... בערב אחד אנו הופכות מסינדרלה לנסיכה יפה ונקיה.

אז השנה החלטתי שאני כבר סינדרלה מתקדמת, לא למתחילות ודמיינתי את ביתי כארמון, ונעזרתי במשרתים קטנים וגם חיצוניים כדי להתכונן למשתה המלך. לא בחלתי בדבר.

כל מי שנכנס דרך הדלת קיבל תפקיד ללא תואר אצולה. ילד אחד התנדב לטאטא את החצר, את השני שיחדתי בארטיק. צלצלתי לבת של חברים שחיפשה תעסוקה בתשלום כמובן, והבאתי אותה אל אחד מחדרי הארמון העמוסים הלא הוא חדר הכביסה, נעלתי אותה שם וחזרתי כעבור יומיים.

את האוטו התנעתי לאחד מתחנות הדלק השוממות, מסרתי את נפשו בידי שלושה אנשי חיזבאללה שהשתלטו עליו מיידית ועשו בו עינוי יסודי .

את הבעל מיניתי למפקח ראשי על העבודה ומהמנקה לא נשאר זכר. בקיצור עשיתי בכולם שפטים ולחלקם גם נשארו סימנים, דצ"ך עד"ש בהיפוך אותיות דעש.

פעלתי, תיפעלתי כך בכל הבניינים פועל פועל והתפעל, כן המחנכת אמרה בזמנו שאנחנו בנות מלך.

ואני? משנה לשנה מתחכמת ומשתנה והופכת אוטוטו למלכה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית