מדוע התפטר האפיפיור? הגרסה הלא רשמית

זה היה אחד מהטלפונים ההזויים יותר שקיבלנו, אנחנו רגילים לקבל שיחות מוזרות ומשונות. אסיר יהודי שנשפט לרצות עונש מאסר של שנים רבות בארץ כל שהיא באירופה ושיצר אתנו קשר טלפוני מהכלא בארץ שבה הוא מרצה את מאסרו, העביר לנו את המסר הבא על התפטרותו הפתאומית של האפיפיור

ורד עשור | כיכר השבת |
לאחר שריצה את רוב עונשו הוא החל לחזור בתשובה בכלא, חב"ד ארגנו לו תפילין והכלא ארגן עבורו אוכל כשר.

הוא נוהג להתווכח עם שותפיו למאסר בנושא דתות, והדת השולטת בכלא היא כמובן נצרות.

אלינו הוא הגיע דרך שיטוט באינטרנט. הוא ביקש שנשלח לו ספר מסויים העוסק בננושא הנצרות 'על פתחה של רומי' כדי שיוכל לנצח את שותפיו למאסר בוויכוחים.

שלחנו לו את הספר לכלא.

מכירים אתכם בוותיקן

האיש, שהיה גאה בספר שנשלח אליו מישראל, הציג אותו בפני הספרנית של הכלא ותרגם לה את שם הספר ובמה הוא עוסק. (הספר מוכיח שהנצרות היא שקר בצורה מפורטת ומעמיקה מתוך כתביהם של הנוצרים).

לדבריו הספרנית שמעה על הספר ואף ידעה לספר לאסיר שהספר הגיע עד לוותיקן. כמובן שהאסיר טרח להתקשר אלינו ולבשר לנו על כך, בתוספת בקשה קטנה – חג הפסח הלך והתקרב, ולאסיר לא היה כלי כשר לפסח שאפשר לבשל בו.

הוא ביקש מאתנו שנשלח לו כלי כל שהוא עם מכסה, ושיהיה כשר לפסח. לטענתו הוא היה עבריין מועד שנים רבות לפני שנכלא, והקשר למשפחתו היה רופף.

קשר זה ניתק לגמרי בזמן הארוך ששהה בכלא...

שלחנו לו כלי חדש עם מכסה כפי שביקש

לאחר זמן מה הוא יצר אתנו קשר שוב, הפעם כדי לבקש מאתנו שנשלח לו דיסקים.

שלחנו לו דיסקים של דברי תורה ושיעורים של רבנים שונים, ואפילו סיפורי ילדים – כפי שביקש, כדי להעביר עם תכנים תורנים את שגרת היום הקשה בכלא.

סיפרנו לו בהתרגשות על התפטרות האפיפיור – דבר שתפס באותם ימים כותרות נרחבות. לכך היה לו מה להוסיף: 'השומר שלי פנה אלי ואמר לי שהוא שמע את שני הכמרים של הכלא מדברים ביניהם'. הוא סיפר.

"השומר אמר לי שהם אמרו שתפסו את האפיפיור יום אחד מניח על עצמו את הדבר הזה שאתה מניח על עצמך כל בוקר, איך קוראים לזה?" והאסיר ענה לו "תפילין". "כן," אישר הסוהר, "הכמרים כאן אומרים שתפסו את האפיפיור עם תפילין, אחר כך הוא היה חולה כמה ימים ואז פתאום הוא הודיע שהוא מתפטר. אבל אל תספר לאף אחד מה שאמרתי לך." הוסיף.

יש צורך לכתוב עד כמה היינו המומים או שמחים לשמוע את הסיפור הזה? בבדיקה וחקירה שעשינו באינטרנט (ביוטיוב), גילינו שיש ביקורת קשה מצד נוצרים קתולים על האפיפיור וספריו, הם טוענים שמתוך כתביו ניתן להבין שהאפיפיור כפר באמונה הנוצרית והאמין באמונה היהודית. זאת הרבה לפני שהתפטר.

אף אחד לא ממש יודע מדוע התפטר האפיפיור הקודם, ואולי גם לא נדע לעולם...

אבל שמענו את גרסתו של האסיר היהודי הזה, שאין לו שום עניין לספר סיפורי מעשיות, הוא רק דיווח לנו על מה ששמע בכלא מהסוהר, ששמע מהכמרים, שקיבלו את הרכילות הזו מהוותיקן.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית