תדהמה: גננת הצמידה לילדים טלאי צהוב

שימור מורשת השואה או פרובוקציה מיותרת? גננת הצמידה לילדי הגן טלאי צהוב. ההורים הזדעזעו: "המסר היום הועבר לפעוטות בצורה מחרידה"

יערית אלבז | כיכר השבת |
איך מעבירים לפעוטות וילדים את סיפורי השואה?

השר פירון בזמן כהונתו כשר החינוך ביקש להנהיג לימודי שואה מכיתה א' עד י"ב, על מנת לשמר את השואה ולהנציחה.

בהשראת החלטתו של שר החינוך שי פירון החליטה גננת מראשון-לציון להעביר את המסר בצורה מוחשית, אולי מוחשית מדי: היא הדביקה על הילדים טלאי צהוב להמחשה .

אמא של אחד הילדים מהגן קרן זכרי, העלתה בדף הפייסבוק שלה את התמונה והביע זעזוע מכך. לדבריה, להצמיד טלאי צהוב על הילד לשם המחשה עושה בדיוק את הפעולה ההפוכה.

"מדבקה או סמל שמצמידים על בגדיו של הילד מתפרש כפרס", היא כתבה.

מלבד העובדה שזהו נושא טעון ובעל נטל כבד מאד לפעוטות.

השאלה שנשאלת באמת איך מעבירים לילדים הרכים את זכרון ומסר השואה?

אמנם אמצעי המחשה הם דבר הכרחי בהעברת מסר לימודי והטמעתו, אך צריך לתת את הדעת בהעברת המסר בצורה המותאמת לילדים קטנים.

השר פירון בזמן כהונתו כשר החינוך ביקש להנהיג לימודי שואה מכיתה א' עד י"ב, על מנת לשמר את השואה ולהנציחה.,בהשראת החלטתו של שר החינוך שי פירון החליטה גננת מראשון-לציון להעביר את המסר בצורה מוחשית, אולי מוחשית מדי: היא הדביקה על הילדים טלאי צהוב להמחשה .,אמא של אחד הילדים מהגן קרן זכרי, העלתה בדף הפייסבוק שלה את התמונה והביע זעזוע מכך. לדבריה, להצמיד טלאי צהוב על הילד לשם המחשה עושה בדיוק את הפעולה ההפוכה.,"מדבקה או סמל שמצמידים על בגדיו של הילד מתפרש כפרס", היא כתבה. ,מלבד העובדה שזהו נושא טעון ובעל נטל כבד מאד לפעוטות.,השאלה שנשאלת באמת איך מעבירים לילדים הרכים את זכרון ומסר השואה?,אמנם אמצעי המחשה הם דבר הכרחי בהעברת מסר לימודי והטמעתו, אך צריך לתת את הדעת בהעברת המסר בצורה המותאמת לילדים קטנים. ,,‏מתוך דף הפייסבוק של זכרי (צילום מסך ערוץ 10)
‏מתוך דף הפייסבוק של זכרי (צילום מסך ערוץ 10)]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית