6 כללים חשובים לבוקר רגוע

את קמה בבוקר ולא תמיד עם מצב רוח מושלם ליום חדש. את מודה לבורא עולם שהשיב לך את נשמתך העייפה למחצה, אבל יש לך לשחרר שלושה ילדים בוגרים לבית הספר ועוד שני פעוטות למטפלת ולמעון • בשישה צעדים פשוטים תעוררי ותכניסי את הבוקר לבית עם חיוך

יערית אלבז | כיכר השבת |
אחרי שנטלת ידייך, שטפת את פנייך וצחצחת שיניים, הכיני לך קפה של בוקר והתחילי בשישה צעדים פשוטים להכניס את הבוקר לבית.

1. שימי מנגינה רגועה ברקע

מחקרים מראים כי להתעורר לקול צלילים זה מרגיע את הנפש, ובאמת לא צריך שום מחקר שיאשר זאת, פשוט תנסי. שלב ההתעוררות נעשה מרוכך יותר והמעבר מהשינה לקימה נעים וקל יותר לצלילי המנגינה.

2. לטפי את פניהם

אחרי שינת לילה ארוכה הם היו מנותקים ממגע ומקרבתך, החזירי אותם לחיים על-ידי לטיפה ונשיקה. שלב ההתעוררות יהיה קל יותר עבורם, זה יקנה להם תחושת ביטחון. מגע הוא אחד הדברים החשובים ביותר להתפתחותם של ילדים, מחקרים הראו כי ילודים שלא מקבלים מגע מיד עם היולדם ולאחר מכן, מתים. לכן חשוב להקפיד להקנות לילד את הביטחון הדרוש לו.

3. דברי אליהם בשקט וברוגע

הדיבור השקט, אפילו שירה מיוחדת לבית שלך יכניסו אותם לאוירת הבוקר, ישנו הבדל עצום בין קימה לחוצה לבין קימה רגועה, שעת הקימה היא קובעת בתת מודע איך יראה יומו של הילד, השתדלי להשרות אוירה רגועה ובונה על מנת שהיום ייראה בהתאם. ככלל, אימהות רגועות שווה ילדים רגועים. לכל הפחות בגיל צעיר. נקטי כלל זה בידייך!

4. הכנות נכונות

ההכנות נטילת ידיים שטיפת פנים וההתארגנות צריכה להיות לפי סדר, על מנת שימנע בלאגן ולחץ מיותר יש לקבוע סדר קבוע מראש, שילווה את כל בני הבית כסדר קבוע. ילדים בכל הגילאים, מושפעים מאד מסדר קבוע. זהו החלק הראשי בכל הנושא של גבולות ברורים שילדים כה משתוקקים אליהם.

5. שלב ההלבשה

כאשר מכינם את הלבוש של כל ילד מהערב הבוקר נראה שנה לחלוטין, את מלאכת ההכנה יכולים לעשות הילדים הבוגרים יותר וגם לעזור לאחיהם הקטנים. נשמע כמו אוטופיה? נסו ותראו: רוגע, סדר דוגמא אישית והם מתכון מנצח.

6. מחוות יומיות

פתק, מתנה או מחווה קטנה יכולה להעניק לילד ביטחון וקשר לבית למהלך יום שלם! השקע קטנטנה עשויה להביא לתוצאות שלא חלמת עליהם. השחילי לסנדוויץ פתק קטן עם מילה או שתיים של אהבה ותיווכחי!

שיהיה לך יום קסום ורגוע

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית