מחוברים? קבלו חיבוק סלולארי

המצאה יפנית חדשה, מביאה את החיבוק גם לסלולארי. כרית חיבוק מעוצבת עם מיקום מיוחד לטלפון. מיועד להורים שהילדים שלהם נמצאים רחוק מהם, ההמצאה הזו בדיוק בשבילכם (דיגיטל)

יערית אלבז | כיכר השבת |
אז ליפנים לא נותר מה להמציא, והם עברו לתרגם את הרגשות לחפצים, בדור שהכל נעשה דרך הסלולר, היפנים יחסית מתקדמים בלהפוך אותנו לאנושות מוגבלת יותר, או שבעצם זה יכול להיות פתרון טוב להורים שילדיהם רחוקים מהם, אז תעבירו להם חיבוק חם ואוהב דרך הסלולר.

הכרית Hugvie נוצרה ע"י קבוצת מהנדסים העובדים בחברת לייצור טקסטיל, מרקם הכרית נעים ורך למגע, בראש הכרית ממוקם הסללולר , הכרית מגיעה במגוון צבעים שנועדו לשיפור מצב הרוח.

הכרית Hugvie נוצרה ע"י קבוצת מהנדסים העובדים בחברת לייצור טקסטיל, מרקם הכרית נעים ורך למגע, בראש הכרית ממוקם הסללולר , הכרית מגיעה במגוון צבעים שנועדו לשיפור מצב הרוח. ,,הכרית פותחה בעקבות מחקר שערכו המהנדסים אשר שבדקו את קירבתם של האנשים, לטענתם אנשים חשים קרובים יותר זה לזה כאשר הם משתמשים בשני חושים לפחות, הקשר בין השמיעה למישוש גורם לרמת הקורטיזול, המשפיע על תפקוד המוח בצורה תקינה במצבי לחץ. ,הכרית מיועדת לספק את הצורך של תחושת המישוש, החיבוק, שלא מספקת שיחת טלפון. ואז נוצרת הקרבה בשילוב בין שני החושים.,גודלה של הכרית הוא 80 על 55 ס"מ והיא מיועדת לצאת למכירה בקיץ, מחיר הכרית יהיה כ- 80 דולר. ,אז תתחילו לחבק .. ,
‏

הכרית פותחה בעקבות מחקר שערכו המהנדסים אשר שבדקו את קירבתם של האנשים, לטענתם אנשים חשים קרובים יותר זה לזה כאשר הם משתמשים בשני חושים לפחות, הקשר בין השמיעה למישוש גורם לרמת הקורטיזול, המשפיע על תפקוד המוח בצורה תקינה במצבי לחץ.

הכרית מיועדת לספק את הצורך של תחושת המישוש, החיבוק, שלא מספקת שיחת טלפון. ואז נוצרת הקרבה בשילוב בין שני החושים.

גודלה של הכרית הוא 80 על 55 ס"מ והיא מיועדת לצאת למכירה בקיץ, מחיר הכרית יהיה כ- 80 דולר.

אז תתחילו לחבק ..

‏ ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית