כל הסיבות ללבוש כתום בקיץ הזה

הוא מסמל שמחה ואושר, משדר קלילות ומשתלב נהדר, על כל גווניו, עם הטבע הפורח בחוץ. מדריך: כך תארגני לך מלתחה כתומה בטוב טעם, מעליונית ועד אקססוריז נלווים (יופי)

Mame | כיכר השבת |
השילוב של הצבע הכתום יהיה בדרך כלל עם בסיס עליון עדין יותר. כיוון שהצבע הכתום דומיננטי ובולט אין צורך להוסיף צבע נוסף, כי הוא כבר 'גונב' את ההצגה.

את לא חייבת לקנות מלתחה כתומה שלמה, אלא לשלב חצאית עם עליונית תואמת, חולצת בסיס ומעליה עליונית בהירה, פשוט לשחק עם פריט בצבע העונה ולהתאים למה שכבר קיים אצלך בארון.

שמלה כתומה יכולה להיות אופציה מרעענת ומתאימה לקיץ הכתום הזה. עליונית כתומה יכולה להיות כתוספת מרעענת על כל שימלת בסיס, והשילוב המנצח הוא בין לבן כתום ותכלת.

את לא חייבת לקנות מלתחה כתומה שלמה, אלא לשלב חצאית עם עליונית תואמת, חולצת בסיס ומעליה עליונית בהירה, פשוט לשחק עם פריט בצבע העונה ולהתאים למה שכבר קיים אצלך בארון.,שמלה כתומה יכולה להיות אופציה מרעענת ומתאימה לקיץ הכתום הזה. עליונית כתומה יכולה להיות כתוספת מרעענת על כל שימלת בסיס, והשילוב המנצח הוא בין לבן כתום ותכלת. ,,הצבע הכתום מסמל קלילות וקייציות, ניתן לשלב אותו עם עליונית לבנה, ג'ינס, כחולה ואפילו תכלת יכולה להתאים.,,,,

הצבע הכתום מסמל קלילות וקייציות, ניתן לשלב אותו עם עליונית לבנה, ג'ינס, כחולה ואפילו תכלת יכולה להתאים.

‏ שילוב של אקססוריז בצבע שונה יכול לתת מראה משלים להופעה. ‏ כובע המגן מפני השמש יקנה מראה קייצי ויתאים לכל שמלה בגוונים חלקים. ‏ שרשרת כאלמנט כתום המסמל את הקיץ. ‏ חגורה יכולה להקנות לשמלה מראה אלגנטי יותר .]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית