יש לך רישיון? על אופניים

פעם אופניים היו כלי נחמד וידידותי, ככל שחולפות להם השנים האופניים הופכים להיות כלי תחבורה של ממש, המשטרה המליצה על רשימת תקנות שימנעו את האסון הבא. רישיון על אופניים או קורקינט יש לך? (אקטואליה)

יערית אלבז | כיכר השבת |
מקרי הפגיעה באופניים חשמליים וגם לא ממונעים עלו בשנתיים האחרונות, במיוחד באזורי העיר תל-אביב ששם תרבות הרכיבה על אופניים שכיחה יותר. בשל חוסר הוראות או תקנות המחייבות רכיבה נכונה, המצב הבטיחותי המעורער שנוצר עקב ריבוי רוכבי האופניים, החליטה המשטרה לנקוט בצעד שיחייב התקנת תקנות חדשות הנוגעות בכך, רישיון והוראות רכיבה, וכמו כן גיל מתאים לשימוש בכלי ממונע, על מנת לא להפוך זאת לכלי הרג מיותר ומסוכן.

המשטרה המליצה לשנות את התקנות הקיימות ולחייב ברשיון נהיגה כלי רכב דו גלגלי ממונע, משמע אופניים חשמליים, קורקינט ממונע ודומיו.

ניצב ירון בארי ראש אגף התנועה המליץ בפני משרד התחבורה על שינוי התקנות, השר לביטחון פנים גלעד ארדן הודיע כי המלצה זו מצויינת וישתדל לקדם את התיקונים בחוק על מנת להגביר את האכיפה בנושא, ולמנוע מקרי מוות ופגיעה מיותרים.

בקרוב..אם הינכם מתכוונים לרכב על אופניים חשמליים, תצטרכו להיות מעל גיל 16 ולהציג בפני הפקחים רישיון שמאפשר לכם לרכב על כלי תחבורה זה, במידה ולא תעמדו בדרישות הפקחים יוכלו להנפיק לכם דוח תעבורה, או במידת הצורך להחרים את האופניים, במידה והנכם מסכנים הולכי רגל או את חייכם, תועמדו אף לדין. כדאי לבדוק בקרוב מהם התקנות והדרישות המחייבות עפ"י חוק, ולא לשכוח לחבוש קסדה, שמירה מצילה חיים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית