הדוגמנית החרדית אורית שוהם-ראבד: "שמנה וטוב לי"

"מאז נעורי "בורכתי" בנטייה להשמנה,עברתי וניסיתי עשרות דיאטות, אפקט האקורדיון דבק בי, פעם שמנה פעם רזה. לפני כשנה החלטתי לעשות שינוי כאשר עברתי ניתוח קיצור קיבה, בנקודה זו הרגשתי שחיי השתנו מן הקצה אל הקצה, תרתי משמע" * ראיון אישי עם אורית דוגמנית למידות גדולות, וטוב לה.

יערית אלבז | כיכר השבת |
אורית בת 33 מירושלים, חרדית, שמחה, שמנה וטוב לה. היא לא מתביישת לרגע בעצמה, היא חשה טוב ואף רוצה להעביר מסר ברור לכל אלו שמרגישות כי השומן הוא לא חלק מהן. ואפשר להיות יפות, צנועות, שמנות ושמחות. העיקר השמחה.

איך הכל התחיל?

יום אחד פנתה אלי הסטייליסטית עדי בורג לדגמן ל"טליה"- הלבשה למידות גדולות אני זוכרת שהרגשתי שחלומי מתגשם הצילומים נקבעו והיתה לי הנאה מרובה ביום זה, הרגשתי שהמצלמה אוהבת אותי. כן , כן אותי ואת כל שומני, ואני אותה...

באותה תקופה עברתי את ניתוח 'השרוול', אשר גרם לי להשיל ממשקלי 45 קילו!

הרגשתי שביטחוני העצמי וההרגשה הטובה עולה עם כל קילו שיורד. חברים,משפחה ואנשים ברחוב הגיבו אלי בהתפעלות ובעצם "גילו" אותי, אמרו לי שאני סמל ודוגמא לאשה מלאה (מה מלאה? שמנה!) אך נאה.

ההצעה מ"חיותה בלארג'" לא איחרה לבוא והפכתי להיות דוגמנית הבית שלה.

הפרגון מהאנשים המשיך בכל המרץ והרגשתי היתה כיפית ושמחה, באתר של חיותה אפשר לראות את השינוי מצילומים לצילומים כשבהתחלה דיגמנתי כשמנה מאוד ואז לאט לאט בתמונות אני הולכת ומצטמקת והחיוך הולך וגדל.

איך הכל התחיל?,יום אחד פנתה אלי הסטייליסטית עדי בורג לדגמן ל"טליה"- הלבשה למידות גדולות אני זוכרת שהרגשתי שחלומי מתגשם הצילומים נקבעו והיתה לי הנאה מרובה ביום זה, הרגשתי שהמצלמה אוהבת אותי. כן , כן אותי ואת כל שומני, ואני אותה...,באותה תקופה עברתי את ניתוח 'השרוול', אשר גרם לי להשיל ממשקלי 45 קילו!,הרגשתי שביטחוני העצמי וההרגשה הטובה עולה עם כל קילו שיורד. חברים,משפחה ואנשים ברחוב הגיבו אלי בהתפעלות ובעצם "גילו" אותי, אמרו לי שאני סמל ודוגמא לאשה מלאה (מה מלאה? שמנה!)
‏ ‏

אני פעילה חברתית, ומוקפת תמיד באנשים טובים סביבי, שיתפתי את כולם בתהליך שלי, כדי לתת כח והשראה גם לכאלו אחרים שנמצאים במצב כשלי, שהכל אפשרי אם רוצים.

העליתי את התמונות וקיבלתי פידבקים מעולים, נשים רבות הרגישו הזדהות איתי ואני מקבלת בכל יום עשרות בקשות להתייעצויות, כיצד להתלבש? והיכן לקנות בגדים? ואני יותר משמחה לעזור לכולן. יש לי הרגשה שעצם היותי שופהוליקית קצת תורמת לעניין.

לשמחתי חברותי הוירטואליות דרך הפייסבוק נקשרו אלי ואני אליהן, לאחרונה התחלתי לשתף מהגיגיי המבדרים, אומרים ככה שהשמנים מצחיקים. אז אצלי זה עובד. וכך מידי פעם אני מעלה סרטונים מצחיקים, משתפת מחיי היום יום שלי ובכלל ממליצה על כל דבר שניראה לי שווה וכיפי, גם אם אתה שמן. אני אוהבת להגשים את עצמי בעבודה מאתגרת עם אנשים בתחום ארגון וחברה. מסר לאומה: העולם מצחיק אז צוחקים

‏

מה מרגש אותך בכל התהליך הזה?

זה מרגש אותי כי כשאת נמצאת במקום של מידות גדולות את לא מדמיינת שיכול להיות בזה איזשהו יופי,פתאון מאפרים אותך,מלבישים אותך ואת נראית יפה למרות המשקל,זה מרגש!

היה לך קושי בתור נערה מלאה?

בתור נערה בהחלט היה לי קושי לראות שכולם אוכלים חופשי ואת צריכה לצום - זה לא קל, למרות זאת הייתי תמיד בחורה שמחה ולא ממורמרת.

‏

את מרגישה שאת עושה שליחות לכל אותן נשים מלאות שלא מתחברות לעצמן?

כשהתחלתי לדגמן בכלל לא חשבתי שזו שליחות,פשוט נהניתי מהעניין,אבל אחרי שראיתי תגובות של נשים בהחלט הרגשתי שליחות,אני חושבת שאני גם נותנת לנשים מלאות דוגמא שאפשר להתלבש צנוע,מכובד,צעיר ועדיין יפה.

‏

הטיפ שלך?

הטיפ שלי הוא להעיז! הרבה פעמים נשים מלאות מתבישות ללכת צבעוני או שמפחדות לשנות סגנון כי אולי זה ישמין אותן או לא יחמיא להן וזו טעות. ושכל השמנות יבינו שאפשר גם אחרת.

מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה?

החלום שלי הוא למצוא את עצמי בעבודה שאוהב כל רגע בה.

‏ ‏ הצילומים באדיבות השולחת. צילום: יהודית ויסברג, יעל שמר . מאפרות: רבקה אהרון, אתי משי זהב. סטייל: עדי בורג
]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית