מה החלום שלך? השיטה שתעזור לך להגשים אותו

לפעמים, חלומות מתגשמים: לכל אחד יש חלום שהוא משתוקק להגשים, אך מה עושים כשנתקעים בשלב הפנטזיה? הנה טריק שיכול להפוך את החלום שלכם למציאות (אימון אישי)

יערית אלבז | כיכר השבת |
אמא חלמתי חלום, כן חמוד מה חלמת? שטסנו לחל היינו שלושה ימים בדיסני עליני על כל המתקנים וחזרנו. אמא: אהה יופי חלום נחמד.. מה עוד חלמת?

לפעמים חלומות של ילדים בלילה יכולים להשפיע על מחשבות או מציאות מדומה שהם חולמים להשיגה ביום, כאשר ילד מגיע אלייך עם חלום כלשהו ולו המוזר ביותר, השתדלי לצייר לו מציאות כאילו החלום הזה יכול להתגשם ממש בקרוב.

בדקי: מה החלק בחלום שאת מסוגלת להגשים?

למשל נסיעה לחו"ל ושהיה שלושה ימים ברציפות אם היא אינה תואמת את המציאות ומסונכרנת עם חשבון הבנק. היא אינה מציאותית. אל תייאשי אותו אימרי לו: חלום יפה, חלומות מתגשמים, והשתדלי להמיר לו זאת במשהו רלוונטי שייתן לו תחושה של הגשמה.

נכון שלא כל חלום שהילד מספר לך את תלכי לתרגם בהדיקות לשלב המעשי ולהגשימו, אבל התחושה שיש חלומות והם מתגשמים גם בחלקם, יוצרת תבנית מעשית ומגשימה בתת הודע לגביי חלומות.

כולנו בין אם במודע ובין אם לאו נעים אחר הרצונות שלנו, ורצונות הם גם שם נרדף לחלומות.

החלום בשלב הראשון מהווה כמצג שווא לסיטואציה שנוצרת ואילו שלב ההתעסקות בחלום הוא שלב המעבר בין החלום כמצג שווא לבין הפיכתו למשהו מציאותי. המילה עשיה אולי אינה נשמעת תואמת למיצג האפלטוני של החלום בשלב הראשוני, אך היא קיימת גם שם בצורה החזקה ביותר בשלב הבא מיד אחר כך.

עיבוד החלומות לשלב המעשה יהיה כאשר לפחות חלק קטן מאד ממנו יתקיים, התבנית המעשית להגשמת חלום יכולה להיות מוגדרת בגדר חלום בלבד או כחלום שהופך למציאות, ההבדל הדק המפריד בינהם הוא התגשמות החלום ואפילו חלק קטן ממנו .

רשמוו את החלומות שלכם והכניסו אותם בצנצנת

קחו את החלומות שלכם רשמו על גבי נייר גלגלו והכניסו לצנצנת, או כלי אחסון כלשהו. ההורדה של החלום מעולם הדימיון והפיכתו למילים, יוצרת מציאות של ממש. היא הופכת אותו למוחשי וקיים יותר. המילים הכתובות יצרו אותו. גלגלו אותו והכניסו לכלי. השמירה על החלום ואיחסונו בכלי אישי מעלה את החלום בדרגה למוצר קיים שממתין לשעת הגשמתו הנכונה. התבוננו בחלומות הכתובים שלכם מידי פעם, קיראו אותם, תנו להם ביטוי הם כבר קיימים, תהליך הגשמתם החל.

כאשר יש לכם חלומות שתקועים המון שנים בראשכם וליבכם ובכלל, הפכו אותם למציאות קחו פיסת חלום קטנה, פרור ממש, וצרו ממנו מציאות, כל השאר כבר יבוא אחר-כך, תחילתם של הגשמת חלומות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית