7 דברים שאף אחד לא יגיד לך על גידול תאומים

מזה להיות אמא לתאומים? בתור התחלה כדאי שתדעי, אין באמת קשר בין פנטזיית הדאבל-בייביז המתוקים למציאות * הנה 7 דברים שאף אחד לעולם לא יגיד לך על גידול תאומים (ילדים)

טליה אדר | כיכר השבת |
הם באותו הגודל, באותה הכיתה, והמילים "צרות בצרורות" בהחלט יכולות להגדיר אותם, וביטויים כמו "שניים במחיר של אחד" הם קשקוש מוחלט, יותר כמו "שניים במחיר כפול".

מזה להיות אמא לתאומים? בתור התחלה כדאי שתדעי, אין באמת קשר בין פנטזיית הדאבל-בייביז המתוקים למציאות.

הנה 7 דברים שאף אחד לא יגיד לך על גידול תאומים:

1. חולקים הכל זה עם זה? לעתים רחוקות

לילדים יש רתיעה מובנית משיתוף. ומכיוון שתאומים הם גם ילדים, הם לא ששים לחלוק את הדברים שלהם זה עם זה. כדאי להעניק לכל אחד את המרחב הפרטי שלו, עם הצעצועים שרק שלו, והדברים האישיים ששייכים רק לו. כי שיתוף ואכפתיות זה ערכי יסוד, אך השפיות שלך חשובה לא פחות.

2. אין דבר כזה "לאהוב אותם אותו הדבר"

תמיד יהיה אחד שמועדף עלייך יותר, גם אם לעולם לא תודי בזה (ואת לא חייבת לגלות). אגב, הילד המועדף משתנה משעה לשעה, וזה בסדר. את אולי לא מחבבת אותם באותה המידה, אבל תמיד תאהבי אותם, גם אם אחד מהם בדיוק צלף חתיכת לגו לראש שלך.

3. את לא חייבת לשבור את הראש ולהתאים לה את הבגדים בצורה מושלמת

אמהות מפתחות נטייה להתאמה וכאשר נולדים להם תאומים זה מתגבר, לכן ברגע שתהיי מודעת שזו תופעה מוכרת, היי רגועה אינך חייבת להתאים להם את אותם הבגדים והם יכולים להראות נהדר גם כך.

4. הם החברים הכי טובים בעולם? כן בטח!

זה נכון בערך בחצי מהזמן. בחצי השני? אויבים מרים. יש בניהם יחסי אהבה שנאה באופן טבעי, כאשר הם מתרחקים הם בהחלט מוצפים בגעגועים האחד לשני, וייתכן כי הסיבה לגעגוע בחלק מהזמן היא לדעת מה השני קיבל יותר ממני.

5. תחרות היא מציאות בלתי נמענת

התאומים מתחרים נצחיים גם אם זה נראה בגלוי או בסתר. התחרות גורמת לחיבור החזק בין אישיות אחת לשניה. ומביא לידי ביטוי את כל אחד מהם בנפרד

6. תתבלבלי ביניהם באופן קבוע

את אמנם יודעת מי הוא כל אחד מהם, אך מדי יום הם יתקנו ויעירו לך שאינן הוגה את שמם נכון, השתדלי לעשות סימן היכר שיזכיר לך את שמו הנכון של כל אחד מהם.

7. אולי יש שניים מהם, אבל עדיין יש רק אחת ממך.

אז, יש לך את זה. הורות תאומים היא כמו נסיעה פרועה פשוט תלמדי להנמיך ציפיות ולהנות מכל רגע גם אם הוא בלתי אפשרי לפעמים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית